СтудентАспірант
0 800 330 485
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 19:00
Субота вихідний
Неділя
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетинг на ринку інтелектуального продукту» (на прикладі Apple) (ID:1266476)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 45
Рік виконання: 2024
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ПРОДУКТУ В МАРКЕТИНГУ 5 1.1. Маркетинг інтелектуального продукту 5 1.2. Інтелектуальний продукт у науці та освіті 10 1.3 Види та особливості ринку інтелектуальних продуктів в управлінні маркетингом 16 РОЗДІЛ 2. УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА РИНКУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ПРОДУКТУ НА ПРИКЛАДІ APPLE 23 2.1. Характеристика інтелектуального продукту компанії Apple 23 2.2. Функції маркетингу в залежності від ролі інтелектуального продукту 28 2.3. Шляхи удосконалення та розвитку інтелектуального продукту 33 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. У контексті інформаційної революції та глобалізації сучасна світова економіка швидко перетворюється в новий вид - економіку знань. Ростуть значення інновацій, новітніх технологій і високоінтелектуальних галузей, що призводить до формування суспільства, базованого на знаннях, тобто «knowledge-based society», і, відповідно, інтелектуалізації економіки. Ця тенденція породжує інтелектуальний бізнес, який ґрунтується на розумовій діяльності з метою створення інтелектуального продукту. В такому контексті виникає потреба в нових підходах до управління підприємствами, зокрема з урахуванням особливостей інтелектуальної власності та нюансів управління інтелектуальним бізнесом. Головною особливістю маркетингу інтелектуального продукту є можливість продажу ідеї без необхідності перетворення її на складний товар, що потребує великого початкового капіталу. В даному випадку капіталом виступають освіта, досвід та талант. Дослідження зарубіжних вчених, таких як В. Коен, П. Друкер, Т. Сакайя, Ф. Котлер, Л. Едвінсон, М. Хаммер, Т. Хатторі, та вітчизняних дослідників, таких як І. Падеріна, О. Петіна, М. Паладія, О. Орлюка, П. Макаренка, М. Семикіна, Д. Леощенко, присвячено вивченню широкого спектру питань, пов’язаних з основами інтелектуального бізнесу, який є новим напрямом в сучасній підприємницькій діяльності. Вони досліджували причини зацікавленості у ролі інтелектуального бізнесу в сучасному суспільстві та зростання частки інтелектуального капіталу в господарській діяльності підприємств у міжнародному контексті. Серед інших аспектів вони розглядали особливості вітчизняного ринку інтелектуального продукту та правового регулювання відносин у сфері інтелектуальної власності. Мета дослідження у висвітленні основних теоретичних засад маркетингу на ринку інтелектуального продукту та визначення шляхів удосконалення та розвитку інтелектуального продукту. Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань дослідження:  дослідити сутність маркетинг інтелектуального продукту;  визначити інтелектуальний продукт у науці та освіті;  розглянути види та особливості ринку інтелектуальних продуктів в управлінні маркетингом;  надати характеристику інтелектуального продукту компанії Apple;  проаналізувати функції маркетингу в залежності від ролі інтелектуального продукту;  визначити шляхи удосконалення та розвитку інтелектуального продукту. Об’єктом дослідження є інтелектуальний продукт компанії Apple. Предметом дослідження є теоретичні, організаційно-економічні та науково-практичні аспекти маркетинг інтелектуального продукту. У прoцесi дoслiдження викoристaнi тaкi метoди екoнoмiчних дoслiджень: aбстрaктнo-лoгiчний (теoретичнi узaгaльнення i фoрмувaння виснoвкiв), стaтистикo-екoнoмiчний (aнaлiз тa oцiнкa функції маркетингу в залежності від ролі інтелектуального продукту), грaфiчний (для нaoчнoгo зoбрaження iнфoрмaцiї), рoзрaхункoвo-кoнструктивний тa експериментaльний (шляхи удосконалення та розвитку інтелектуального продукту) тa iншi. Iнфoрмaцiйнoю бaзoю дoслiдження були зaкoнoдaвчi тa нoрмaтивнi aкти Верхoвнoї Рaди тa Уряду Укрaїни, нaукoвi лiтерaтурнi джерелa. Курсова рoбoтa склaдaється зi вступу, трьoх рoздiлiв, виснoвкiв, списку викoристaних джерел, дoдaткiв.