0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості розвитку малого й середнього бізнесу в Україні (ID:145128)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 16
Рік виконання: 2016
Вартість: 30
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП Особливості розвитку малого й середнього бізнесу в Україні ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Підприємництво – це не будь – який бізнес. Це стиль господарювання, якому властиві принципи новаторства, антибюрократизму, постійна ініціатива, орієнтація на нововведення в процеси виробництва, маркетингу, розподіл та споживання товарів і послуг. Як підтверджує світовий досвід, підприємництво - важливий елемент ринкової економіки. Держава без нього не може розвиватися гармонійно. Підприємництво в чомусь визначає якість валового національного продукту, його структуру, темп економічного зростання. Малий та середній бізнес займає особливе місце в економічних відносинах, впроваджуючи в них не звичайні, інноваційні підходи та рішення. Мале і середнє підприємництво в Україні не один раз рятувало економічну ситуацію, шляхом використання вивільнених в результаті катастрофічних падінь крупного бізнесу, трудових ресурсів. Також це сфера, де людина реалізує свої таланти та здібності до самостійного господарювання. Орієнтуючись на результат та отримання доходу, вона таким чином стимулює економічні процеси на мікрорівні, що на рівні держави складаються у відсотки ВВП. В Україні мале та середнє підприємництво можна назвати відносно новим видом господарювання, через ряд історичних, політичних та економічних причин, а також особливостей української ментальності. Фактично, воно почало розвиватися наприкінці 80 –х, початку 90 –х років, і становлення не завершене до сьогодні. Процес формування малого бізнесу тісно взаємопов’язаний із внутрішніми та зовнішніми факторами, піддається трансформації, пристосовується та змінює напрямки разом з ними. Тому можемо говорити про особливості та специфіку розвитку українського малого і середнього підприємництва, що і визначило наш інтерес до даної теми. ВИСНОВКИ Визначення суті малого підприємництва з урахуванням історичних передумов, важливо з точки зору чіткого розуміння його особливостей і ролі в розвитку тієї або іншої соціально-економічної системи. Так, створення та становлення малого і середнього бізнесу в Україні відбувалося у неоднозначних історичних, політичних, соціальних та економічних умовах, що і сформувало його особливості та специфіку. Не дивлячись на складну економічну та політичну ситуацію в країні, підприємництво продовжує розвиватися. Загальновизнаними перевагами малого підприємництва в Україні є мобільність, гнучкість, здатність швидко пристосовуватися до зміни попиту споживачів, оперативність в освоєнні, виготовлення нової продукції малими партіями і незначні експлуатаційні витрати при цьому. Розглянуті характерні малому і середньому бізнесу особливості, дозволяють зробити висновок про властиві йому можливості саморозвитку, показником якого є ділова активність населення. З огляду на сьогоднішні проблеми державної політики, в тому числі в галузі розвитку господарської самостійності регіонів, мале підприємництво виступає важливим фактором, який при сприятливих умовах матиме вирішальний вплив на процеси оптимізації структури регіональної економіки, вирішення соціальних проблем. Особливість функціонування малих і середніх підприємств в тому, що без них неможливо побудувати нормальну систему економічних зв'язків. Сьогодні, за допомогою європейських структур, вирішуються три головні проблеми малого і середнього бізнесу в Україні: кредитування, державне регулювання і оподаткування бізнес - сектора. Щоб їх подолати, зроблено вже чимало. На нашу думку, необхідно ще одне - об'єднати зусилля всіх учасників ринку - держави, бізнесу, громадських бізнес - об'єднань. Тільки тоді Україна зможе зробити дійсно ефективні кроки.