0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління якістю в Японії (ID:145129)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 13
Рік виконання: 2016
Вартість: 55
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 1. ВИТОКИ ЯПОНСЬКОЇ МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ 4 2. ДОСЯГНЕННЯ ЯПОНСЬКОГО МЕНЕДЖМЕНТУ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Якщо можна було б з'ясувати, з чим найчастіше асоціюється сьогоднішня Японія в свідомості багатьох людей з різних країн світу, то не виключено, виявилося б, що перш за все вона асоціюється з високою якістю товарів і послуг. Теза «японське - означає відмінне» виглядає сьогодні банальним, а низька якість і японський спосіб життя сприймаються як речі, абсолютно несумісні. Здається, що так було завжди. І важко навіть повірити, що півстоліття тому все було зовсім інакше. Коли в 1945 році американські окупаційні війська висадилися в Японії, то однією з перших проблем, з якою їм довелося зіткнутися, як про це свідчить відомий японський фахівець в галузі управління якістю Каору Ісікава, був поганий телефонний зв'язок між містами. А так як подібного роду факти зустрічалися не так уже й рідко, то не дивно, що японські товари і послуги через їх низьку якість в перші повоєнні роки були предметом насмішок, щонайменше з боку американців. У книзі В. Цветова «П'ятнадцятий камінь саду РJандзі» описаний цікавий епізод із знятого в 50-і роки американського фільму «Красуня і пірат»: «Виконавець головної ролі актор Боб Хоуп наставляє на противника пістолет і натискає на спусковий гачок. Осічка. Комік зводить курок ще раз. Знову осічка. Боб Хоуп підносить пістолет до очей і сатанинських регоче: «та це ж він зроблений в Японії!» Репліка Боба Хоупа незмінно викликала дружний схвальний сміх в американських кінотеатрах». І ось за якихось два-три десятиліття - історично незначний термін - ситуація найрадикальнішим чином змінилася. Тепер уже американські конкуренти японських компаній інтенсивно засвоюють японський досвід управління якістю. Як таке могло статися? Яка технологія «дива», що перетворило «гидке каченя» в «прекрасного лебедя», який заполонив світовий ринок своїми високоякісними товарами та послугами? Спробуємо відшукати відповідь на це запитання у нашій роботі. ВИСНОВКИ Напрямок управління якістю в менеджменті виник в Японії після Другої світової війни, частково під впливом США. Ідеї У. Едварда Демінга, який є «батьком руху за якість», спочатку в Америці були підняті на сміх, але потім японці запозичили його теорії і модифікували їх, що сприяло відновленню промисловості і перетворення Японії в одну з передових країн світу. Японські компанії значно змінили американську модель, поступово перейшовши від приймального контролю до контролю якості, заснованого на залученні всіх працівників до попередження проблем якості. У 1980 - 1990-х рр. загальне управління якістю знаходилося в центрі уваги менеджерів, допомагаючи їм вирішувати проблеми глобальної конкуренції. Завдяки цьому підходу цінності, пов'язані із забезпеченням якості, пронизують всю організацію, включаючи робітників основної ланки. Загальне управління якістю - концепція, яка фокусує увагу на управлінні всією організацією, що забезпечує якісне обслуговування споживачів. Чотирма ключовими складовими загального управління якістю є: залучення працівників, концентрація уваги на споживачах, бенчмаркінг та постійні оновлення. Залучення працівників означає, що весь персонал залучений в контроль над якістю. Всі співробітники концентрують увагу на споживачах. Компанії, які здійснюють загальне управління якістю, з'ясовують, чого хочуть споживачі, і намагаються задовольнити їх потреби і надати їм продукт, відповідний їх очікуванням. Бенчмаркінг означає процес постійного виявлення компанією, хто і чому робить щось краще, ніж вона, і спроби імітувати або перевершити їх досягнення. Постійні поліпшення припускають постійні, хоча б малі і не дуже помітні, удосконалення у всіх видах організаційної діяльності. Усі перелічені заходи вивели японську модель управління якістю на найвищий рівень та особливе місце в менеджменті, гідне наслідування.