Зразок роботи
ВСТУП
Розвиток промислового виробництва України можливий за умови суттє¬вого оновлення виробничого потенціалу на основі інноваційних рішень. То¬му сучасним спеціалістам необхідно створювати та впроваджувати наукоємні технічні та технологічні рішення, які дозволять забезпечити прогрес у вироб¬ничий та невиробничій сферах, підвищити конкурентоспроможність вітчиз¬няних підприємств, і як наслідок, досягти економічних та соціальних цілей і ефектів, визначених окремими підприємствами та державою в цілому.
За сучасних умов інноваційний шлях розвитку для підприємства є най-більш перспективним. Саме інноваційні рішення орієнтують підприємства на якісні зміни у всіх процесах господарювання і є основою досягнення позити¬вного результату.
Врахування особливостей розвитку економіки на сучасному етапі дозво¬ляє правильно орієнтуватися в створенні окремих видів техніки, у формуван¬ні технічного базису виробництва, у розвитку продуктивних сил в цілому. Однак при вирішенні конкретних завдань, пов’язаних з практичною реаліза¬цією досягнень науки і техніки, врахування загальних економічних вимог не¬достатньо, оскільки це ще не забезпечує прийняття високоефективного рі¬шення в кожному окремому випадку.
Економічне обґрунтування дає змогу оцінити сукупність різноманітних технічних та економічних аспектів нової розробки та зробити відповідні ви¬сновки про техніко-технологічну, економічну обґрунтованість запропонова¬них проектних рішень. Саме завдяки даним дослідженням з’ясовують мож¬ливість технічного здійснення нової розробки з прийнятним рівнем витрат.
Мегапопулярними серед користувачів інтернету сьогодні є соціальні ме¬режі. Саме вони щоразу пропонують користувачам все нові можливості. Су¬часна соціальна мережа сьогодні все як один з основних способів спілкуван¬ня - візуального інтернет-спілкування. Вона замінює і радіо, і телебачення, і телефонію. Якщо ще декілька років тому інтернет в телефоні був розкішю, то сьогодні телефон став найпопулярнішим пристроєм для «зависання» в соціа¬льних мережах. А чим більше споживачів, тим ефективніша реклама, а в со¬ціальні мережі щоденно заходять десятки мільйонів споживачів.
Оскільки соціальні медіа надають масу різноманітних можливостей є ба¬гато ефективних і при цьому м’яких способів і не нав’язливих способів роз¬міщення реклами в соціальних мережах таким чином, щоби вона добре і на певний термін запам’яталася.
Метою курсової роботи є економічна оцінка доцільності розробки тех-нології розробки інформаційної системи тиражування комп’ютерної реклами в соціальних мережах.
Об’єктом курсової виступає розробка технології розробки інформаційної системи тиражування комп’ютерної реклами в соціальних мережах.
Предметом є встановлення економічної доцільності розробки нового, економічно обґрунтованого та конкурентоспроможного технічного рішення.
РОЗДІЛ 1 ТЕХНІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ
1.1 Сут ність т ехнічної проблеми т а огляд існуючих технічних рішень вирішення проблеми
Розвиток ринку і посилення конкуренції в сучасній економіці вимушує рекламодавців шукати різноманітні шляхи інформування цільової категорії стосовно пропонованих продуктів чи послуг. Одним із ефективних рішень реалізації цього процесу є контекстна реклама. Незважаючи на те що, з кон¬текстною рекламою частіше за все пов’язують пошукові системи, вона по¬ступово набирає популярність використання у соціальних мережах. Основ¬ною перевагою реклами в соціальних мережах є налаштування дуже точного таргетингу, а також точне і швидке інформування цільової аудиторії про ва¬шу компанію, її продукти, акції та новинки.
Під тиражуванням даних слід розуміти процес формування відтворення численних копій даних на одному або кількох вузлах мережі. Тиражування можна визначити як альтернативу мережевій версії оброблення даних (тех¬нології розподілених баз даних), призначену для узгодженості роботи клієн¬тів, розміщених на значних відстанях один від одного.
Функції тиражування даних покладено на спеціальний компонент СУБД — сервер тиражування даних, який називають реплікатором (replicator). Його завданням є забезпечення ідентичності даних у базах даних, що приймають (target database), даним у вихідній (початковій) БД.
Після роботи клієнтів окремо один від одного спеціальна програма (сервер реплікації) виконує суміщення результатів їхньої роботи на загальних базах даних.
У загальному вигляді процес тиражування виглядає так:
1. Ідентичні копії баз даних розподіляються між клієнтами, які пра-цюють з базами.
2. Кожен клієнт працює зі своєю копією баз, вносячи до неї зміни й доповнення.
3. Наприкінці сеансу роботи на робочому місці клієнта формується йо¬го файл тиражування, який містить зміни, що їх вніс до баз даних цей клієнт.
4. На сервері реплікацій виконується злиття цих файлів і усунення мо¬жливих конфліктів.
5. Після цього формується файл тиражування сервера, який містить зміни баз даних від початку сеансу роботи до поточного моменту. Оброблен¬ня цього файла клієнтом має привести до отримання баз даних, які містять результати роботи всіх клієнтів.
6. Файл тиражування сервера розсилається всім клієнтам. Кожен клі-єнт зупиняє свої дії до початку поточного сеансу й обробляє спеціальною процедурою файл тиражування сервера.
Наступний сеанс роботи починається з кроку 2.
Застосування технології тиражування даних надає можливість корпо-ративним користувачам мати доступ до необхідної їм поточної інформації з будь-якого автоматизованого робочого місця та в будь-який час. Крім того, ця технологія надає користувачу низку переваг:
• підвищення працездатності системи у разі перевантаженості цен-тральних ресурсів;
• підвищення ступеня готовності даних, а відтак і оперативності в об¬роблення інформації;
• зниження навантаження на центральний вузол;
• передача лише операцій, що змінюють дані, а не всіх операцій до-ступу до віддалених даних (як у технології STAR), дає змогу значно зменши¬ти мережевий трафік, що дуже важливо в разі низької швидкодії каналів зв’язку;
• значно зменшується час реакції системи. У цій технології зі сторони вихідної бази даних реплікатор є процесом, ініційованим одним користува¬чем, у той час як у фізично розподіленому середовищі з кожним локальним сервером баз даних працюють всі користувачі розподіленої системи, конку¬руючи за ресурси один з одним, що не зменшує часу реакції системи;
• тиражування даних цілком прозоре для прикладної програми.
Виокремлюють два типи тиражування даних — синхронне та асинх-ронне.
У разі синхронного тиражування дані, що тиражуються, оновлюються одночасно зі змінами вихідних (початкових) даних. Асинхронне тиражування — це метод, за якого цільова база даних модифікується не одночасно з вихі¬дною базою, а з деякою затримкою.
Розглянемо основні моделі тиражування даних, з-поміж яких найпоши¬реніші такі: миттєві копії, змінні миттєві копії, модель з рівноправними вуз¬лами та гібридна конфігурація.
Миттєві копії. Це найпростіша модель тиражування даних, за якої таб¬лиці оновлюється в базі даних основного вузла, а в інші бази даних тиражу¬ються копії даних, досяжні лише для читання. Усі операції зміни даних вико¬нуються тільки через центральний вузол. Ця модель розподілу даних достат¬ньо проста і не потребує вирішення конфліктів.
Змінні миттєві копії. Це модель тиражування, яка дає змогу оновлюва¬ти не лише таблицю, що тиражується, а й її миттєві копії.
Модель тиражування з рівноправними вузлами. Ця модель забезпечує взаємне тиражування таблиць між вузлами розподіленої бази даних.
Гібридні конфігурації. Модель гібридної конфігурації будується на базі перерахованих вище моделей і забезпечує одночасне використання миттєвих копій і рівноправних вузлів. Така модель вдало компенсує вади однієї моделі перевагами іншої та в цілому має оптимальну конфігурацію.
Мегапопулярними серед користувачів інтернету сьогодні є соціальні мережі. Саме вони щоразу пропонують користувачам все нові можливості. Сучасна соціальна мережа сьогодні все як один з основних способів спілку-вання - візуального інтернет-спілкування. Вона замінює і радіо, і телебачен¬ня, і телефонію. Якщо ще декілька років тому інтернет в телефоні був розкі¬шшю, то сьогодні телефон став найпопулярнішим пристроєм для «зависан¬ня» в соціальних мережах. А чим більше споживачів, тим ефективніша рек¬лама, а в соціальні мережі щоденно заходять десятки мільйонів споживачів.
Порівняно з традиційною рекламою реклама в соціальній мережі наба¬гато ефективніша, оскільки не тільки рекламує ваш товар, бренд чи послугу, а і в деталях повідомляє ваші конкурентні переваги. При цьому саме ця рек¬лама дозволяє індивідуальне звернення до кожного користувача мережі, що суттєво зменшує затрати і збільшує ефект рекламування бренду.
Реклама в соціальних мережах також впливає на рівень репутації ком¬панії, адже якщо ви є в Інтернеті, значить ви сучасні і проваджуєте інформа¬ційні технології у свою діяльність. До того ж, через інтернет рекламу можна відслідковувати реакцію на вашу продукцію інтернет-користувачів проаналі¬зувавши їх відгуки та коментарі.
Для ефективного проведення рекламної компанії рекламодавець пови¬нен розташувати її на якомога більше рекламних майданчиках і вказати різні варіанти таргетингу для окремої кампанії. Набагато ефективнішим рішенням є створення окремої системи, яка буде надавати клієнту можливість керувати своїми рекламними кампаніями централізовано, значно зменшуючи час взає¬модії клієнта з системою.
Структурну модель такої системи можна розділити на декілька рівнів:
- Рівень взаємодії з користувачем (компоненти GUI, WEBконтролери). Реалізовується за допомогою JSP, SpringMVC.
- Рівень бізнес-логіки (Read-Process-Write). Реалізується за допомогою SpringBatchта POJO(Plain Old Java Object).
- Рівень доступу до баз даних (MySQLабо HSQL). Реалізується за до¬помогою SpringHibernate.
- Рівень зв’язку із зовнішніми сервісами (зв'язок із соціальними мере¬жами через REST-підхід). Реалізується за допомогою SpringIntegration.
Ядром такої системи є мова Java з використанням легковагового (light¬weight) фреймворка Spring. Таке сполучення дозволяє значно пришвидшити розробку системи звертаючи уваги безпосередньо на бізнес-логіку, викорис¬товуючи готові програмні рішення фреймворку, залишаючи роботу щодо зв’язків між рівнями для SpringFramework.
Основними конкурентами, що пропонують аналогічну продукцію на ринку України є: Google, Aptana ,Y-Combinator та Salesforce.
Отже, з огляду на переваги нашої розробки в якості аналогу оберемо розробку фірми "Google", оскільки вона є найбільш наближеною за своїми функціями до розроблюваного інноваційного продукту.