0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ціноутворення (ID:178637)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 25
Рік виконання: 2017
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Витратні методи ціноутворення. Методи, що спираються на попит. Методи з орієнтацією на конкуренцію. Задача 1 Собівартість виробу — 480 грн., рентабельність — 30 %, націнка посередника — 25 % ціни виробника, роздрібна ціна виробу — 1424 грн., ПДВ — 20 %, витрати обігу торгівлі на одиницю продукції — 240 грн. Визначити прибуток у складі торговельної надбавки. Задача 2 Визначте відпускну ціну на новий автомобіль за баловим методом за умови: Автомобіль Параметри Комфортабельність Надійність Проходимість У балах Коефіцієнт вагомості У балах Коефіцієнт вагомості У балах Коефіцієнт вагомості Базовий 45 0,2 70 0,4 80 0,4 Новий 50 0,2 83 0,4 80 0,4 Ціна базової моделі — 13756 грош. од. Задача 3. Визначити ціну виробу, якщо заводом його випущено 2000 штук. При цьому коефіцієнт маржинального доходу становить 0,75. Повні витрати на весь обсяг – 150 млн. грн. Постійні витрати становлять 40 % повних витрат. Визначте мінімальний обсяг випуску при встановленій ціні. Побудуйте графік беззбитковості. Задача 4 У таблиці подано дані про попит на підручники протягом року. Визначити коефіцієнт еластичності попиту методом середньої точки і виторг, який одержить підприємство. Побудуйте криву попиту. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову