Економічне врядування у житловому будівництві (ID:178804)
Зміст
Зміст
1. Характеристика житлового будівництва як об’єкту економічного врядування
1.1. Основні показники розвитку житлового будівництва як об’єкта економічного врядування
1.2. Аналіз наведених показників
2. Економічна необхідність, цілі державної політики 4
2.1. Підстави для державного втручання
2.2. Цілі державної політики
3. Органи влади та саморегулівні організації, що здійснюють врядування
3.1. Органи влади
3.2. Саморегулівні організації
3.3. Коментар до розподілу функцій з економічного врядування
4. Механізми (інструменти) державної політики
4.1. Механізми (інструменти), що застосовуються в Україні
4.2. Зарубіжний досвід здійснення державної політики в обраній сфері
5. Міжнародні зобов’язання України щодо зміни системи економічного врядування в житловому будівництві
5.1. Угода про асоціацію між Україною та Європейським Союзом містить основоположні тенденції стратегічного розвитку підприємств будівельної галузі:
5.2. Положення інших міжнародних договорів, що стосуються обраної сфери
6. Проблеми економічного врядування в житловому будівництві та варіанти їх вирішення
Список використаних джерел
Зразок роботи
1.2. Аналіз наведених показників
Як бачимо з наведених даних та їх динаміки, житлове будівництво в цілому та його державна підтримка переживають кризовий період. Особливо невдалими для досліджуваного сектору є 2014/15 роки. Спостерігається скорочення як загального житлового фонду і житла, прийнятого в експлуатацію. Індекс житлового будівництва менше 100%, що означає спад будівництва, а індекс цін на будівельно - монтажні роботи є індикатором значного щорічного їх росту. Капітальні інвестиції в сектор житлового будівництва виріс на 9,7%, тобто дещо пожвавилися після застійного 2014 року.
Що ж до виконання державних програм, то бачимо більш ніж 40% падіння їх виконання по усіх напрямах. Зростання у динаміці виділення коштів з місцевих бюджетів на іпотечне кредитування на 81,7% пояснюється децентралізацією та збільшенням об’єму коштів у їх розпорядженні.
Розвиток сектора тісно пов'язане з розвитком економічної ситуації в країні. У короткостроковій перспективі, падіння доходів і відсутність кредитування сильно обмежують потенціал для швидкого одужання.
2.2. Цілі державної політики
Відповідно до ст. 47 Конституції України, цілі держави - створити умови, за яких кожен громадянин має змогу побудувати житло, придбати його у власність або взяти в оренду. Громадянам, які потребують соціального захисту, житло надається державою та органами місцевого самоврядування безоплатно або за доступну плату.
Указом Президента України «Про заходи щодо будівництва доступного житла в Україні та поліпшення забезпечення громадян житлом» від 8. 11. 2007 р. № 1077 одним із провідних напрямів забезпечення реалізації конституційного права громадян України на житло було визначено будівництво за державної підтримки доступного житла та засади реалізації цього напрямку.
Концепція Загальнодержавної соціально-економічної програми забезпечення громадян доступним житлом на період 2009/16 рр.,підготована Мінрегіонбудом, спрямована на створення умов доступності будівництва житла і передбачає низку цілей, реалізація яких забезпечить розгортання будівництва доступного житла, зокрема: визначення категорій громадян, які забезпечуються доступним житлом; розроблення стандартів такого житла; створення механізмів фінансування будівництва доступного житла за кошти громадян із залученням коштів держави; спрощення та здешевлення дозвільних і погоджувальних процедур у проектуванні та будівництві; здешевлення вартості будівництва доступного житла.
Інші роботи з даної категорії: