0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

1. Класифікація видів економічного аналізу . 2. Аналіз структури продукції харчового підприємства. 3. Порівняльний та факторний аналіз економічних показників. 4. Аналіз виконання плану з обсягу випущеної та реалізованої продукції по підприємству (ID:179696)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 8
Рік виконання: 2017
Вартість: 55
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ 1. Класифікація видів економічного аналізу СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 2. Аналіз структури продукції харчового підприємства 3. Порівняльний та факторний аналіз економічних показників 4. Аналіз виконання плану з обсягу випущеної та реалізованої продукції по підприємству
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Класифікація видів економічного аналізу Економічний аналіз може бути поділені на різні види відповідно до конкретних ознак. Перш за все економічний аналіз прийнято поділяти на два основних види - фінансовий аналіз і управлінський аналіз - в залежності від змісту аналізу, виконуваних функцій і завдань, що стоять перед ним. Фінансовий аналіз, в свою чергу, поділяється на зовнішній і внутрішній. Перший проводиться податковими органами, банками, статистичними органами, вищестоящими організаціями, постачальниками, покупцями, інвесторами, акціонерами, аудиторськими фірмами. Основним завданням зовнішнього аналізу є оцінка фінансового стану організації, її платоспроможності та ліквідності. Внутрішній фінансовий аналіз вирішує набагато більший спектр завдань порівняно із зовнішнім. Він вивчає ефективність використання власного і позикового капіталу, досліджує показники прибутку, рентабельності, виявляє резерви зростання останніх і зміцнення фінансового стану організації. Управлінський аналіз, на відміну від фінансового, носить внутрішній характер. Його проводять служби і відділи організації. Він вивчає питання, пов'язані з організаційно-технічним рівнем і умовами виробництва, використання окремих видів виробничих ресурсів (трудових, основних фондів, матеріалів), аналізує обсяг випуску продукції, її собівартість [1]. Залежно від змісту, функцій і завдань аналізу, виділяють також наступні види: соціально-економічний, економіко-статистичний, економіко-екологічний, маркетинговий, інвестиційний, функціонально-вартісний. Соціально-економічний аналіз розглядає взаємозв'язок і взаємозумовленість між соціальними і економічними явищами. Економіко-статистичний аналіз використовується в цілях дослідження масових суспільно-економічних явищ.