1.Сутність та особливості ціноутворення підприємства.2.Характеристика принципів ціноутворення на підприємстві. Задача (ID:179823)
Зміст
Зміст
ВСТУП
1.Сутність та особливості ціноутворення підприємства
2.Характеристика принципів ціноутворення на підприємстві
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Задача
Зразок роботи
1.Сутність та особливості ціноутворення підприємства
В умовах ринку ціна безпосередньо впливає на результати діяльності і сприяє налагодженню відповідних відносин між підприємством і суб’єктами зовнішнього середовища. Становлення ринкових відносин в Україні потребує вдосконалення ринкового ціноутворення з урахуванням особливостей вітчизняної економіки. З огляду на це використання ціни як ефективного економічного важеля в системі ринкового механізму при реалізації продукції значною мірою впливає на фінансові результати діяльності підприємства. При цьому ефективність цінового рішення залежить від правильного вибору цінової політики підприємства.
Більшість науковців з питань ціноутворення оперують терміном «цінова політика підприємства», як система стандартних принципів і правил формування цін на товари і послуги фірми при здійсненні типових господарських операцій [8, с. 223]. З цих позицій слід, перш за все, відзначити, що в даному випадку не враховано ступеня впливу факторів на цінову політику, так як на практиці формування цінової політики підприємства здійснюється, як правило, значною мірою емпірично, з урахуванням внутрішніх (мікрорівневих) та зовнішніх (макрорівневих) факторів, які зменшують або розширюють можливий інтервал варіацій цін на той чи інший товар.
В іншому науковому обороті під ціновою політикою підприємства розглядається система диференційованих рівнів торгівельної надбавки на реалізовані товари і розробка заходів щодо забезпечення їх оперативного коректування залежно від зміни ситуації на споживчому ринку і загальних умов господарювання підприємства. Таке обмеження об’єкту політики ціноутворення на підприємствах, як і попередньому випадку, визначає її як процес розробки не стільки стратегічних, скільки тактичних, оперативних цінових рішень. Але якщо в попередньому випадку така розробка була спрямована на встановлення ціни в цілому, то за наведеним висновком вона має бути спрямована лише на один із її елементів, а саме – торгівельну надбавку. За такого підходу до цінової політики підприємства взагалі і до розробки ними політики ціноутворення зокрема, цей процес позбавляється будь-яких важелів впливу вказаних підприємств на ціни закупівлі товарів у постачальників і зводить його до використання лише витратного підходу до встановлення конкретного рівня роздрібної ціни [11, 12].
Інші роботи з даної категорії: