Зразок роботи
4.1 Стратегія маркетингу
Стратегія маркетингу - формування цілей, досягнення їх і вирішення завдань підприємства-виробника в кожному окремому товару, по кожному окремому ринку на певний період. Стратегія формується з метою здійснення виробничо-комерційної діяльності в повній відповідності з ринковою ситуацією і можливостями підприємства. Стратегія підприємства розробляється на основі досліджень і прогнозування кон'юнктури товарного ринку, вивчення покупців, вивчення товарів, конкурентів і інших елементів ринкового господарства.
Головне в маркетингу - цільова орієнтація і комплексність, тобто з'єднання підприємницької, господарської, виробничої і збутової діяльності.
Цілями і завданнями фірми є:
- вихід на ринок фірм м. Києва, що надають послуги з пошиття одягу;
- створення нової «ніші» на існуючому сегменті ринку - консультаційних послуг художників - модельєрів в м. Києві.
Метою маркетингу є забезпечення наявності потрібної кількості послуг для потрібної аудиторії, в потрібній кількості, в потрібний час, за відповідною ціною, при здійсненні необхідної комунікації та заходів зі стимулювання збуту. Основною метою діяльності фірми є утвердження на ринку і отримання досить стабільного прибутку. Досягнення зазначених цілей планується за допомогою дії відповідно до наступної стратегії маркетингу.
Відкриття салону «Силует» планується в квітні 2017 року. Весна - це період, коли багато представниць прекрасної статі прагнуть поповнити свій гардероб новими весняними і літніми моделями, тому навесні збільшується відвідуваність ательє, і консультації художників - модельєрів будуть частіше затребувані. Таким чином, можна розраховувати на значний попит на послуги салону вже з першого місяця відкриття. Особливо великий попит спостерігатиметься в травні та на початку червня, тому що наближається пора випускних вечорів.
Окреме місце відводиться спілкуванню з клієнтами, так як в цьому полягає мистецтво успішного маркетингу, створенню сприятливої обстановки в салоні. Підбір моделей буде вестися з урахуванням вимог сучасної моди, за бажанням клієнта, в зв'язку з особливостями їх фігури (вигідно підкреслити переваги; якщо необхідно приховати недоліки і відхилення).
Головні завдання салону при наданні послуг конкретного замовника:
- Максимум зручностей;
- Скорочення витрат часу на отримання послуг.
Обслуговування клієнтів буде здійснюватися в приймальні, де вони зможуть ознайомитися з наданим асортиментом послуг, їх розцінкою, розглянути ексклюзивні колекції від художників - модельєрів. У приймальні проводиться попередній запис для уникнення черги, тут же будуть запропоновані зручні місця для очікування. Якщо клієнт побажає безпосередньо поспілкуватися з художником - модельєром, то його запросять в спеціально відведене для цього місце в салоні, обладнане примірочними кабінами та іншими необхідними атрибутами. Тут відбувається формування замовлення, і обговорюються потрібні деталі.
Система просування послуг - це мистецтво створювати умови, при яких покупець сам себе переконує зробити покупку або замовлення на обслуговування. Просування консультаційних послуг часом утруднено, тому що фірма не може показати «зразок своєї послуги», зокрема це відноситься до послуги надання консультацій з підбору тканини, фурнітури.
Тому, основною стратегією фірми при просуванні послуг на ринок є ефективні відносини з клієнтами. Тут фірма буде дотримуватися простий, але дуже ефективною формули:
Постійна чемність + здоровий глузд + професіоналізм
=
Ефективні відносини з клієнтами
Ефективні відносини з клієнтами сприятимуть збільшенню числа клієнтів фірми, формування іміджу, престижу салону, це обумовлюється специфікою
клієнтури фірми - жінкам найбільш характерна, так звана, реклама з «вуст у вуста». Крім того, для просування послуг фірма буде вести активну рекламну компанію, особливо в перші місяці функціонування. Основне завдання рекламної компанії - забезпечити відвідуваність з перших днів роботи фірми, зайняти проквітаючу позицію на ринку.
У перспективі на найближче майбутнє (імовірно через 3 роки з початку існування) фірма планує застосування додаткових методів просування послуг, зокрема передбачається виділення частини вільних коштів на спонсорування різних акцій і заходів, що проводяться в місті Києві.
4.2 Передбачувані обсяги виробництва і продажу
Ательє «Силует» має ступінь вищого розряду. Передбачувані обсяги виробництва будемо розраховувати за такою формулою:
П=(Ч×Тр) ÷ Нгод
П – потужність бригади за зміну
Ч – чисельність робітників
Н – час, який потрібен на виготовлення 1 виробу
Тр – тривалість робочої зміни
В ательє налічується 4 робітника: 2 швачки, 1 закрійник і 1 конструктор. Тривалість зміни - 8 годин. Даний виріб шиється за 8 годин. Тому, ми отримуємо такі дані:
П = (4×8) ÷ 8 = 4
Середня вартість даного виробу буде визначатися за формулою:
Всер. = Вм. + Ву.е.
Всер. – середня вартість виробу
Вм. – мінімальна вартість виробу
Ву.е. – ускладнюючі елементи
Визначати середню вартість виробу будемо по прейскуранту Б – 01.