0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління маркетинговою діяльністю підприємства (на прикладі ПАТ «Котовська меблева фабрика») (ID:201699)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 106
Рік виконання: 2016
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………..…………4 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Сутність стратегічного маркетингу та його взаємозв’язок з принципами управління економікою…………………………………………………………..7 1.2 Стратегії маркетингу, їх види та етапи розробки…………………………11 1.3 Контроль за виконанням маркетингової стратегії………………………..28 Висновки до розділу І…………………………………………………………...34 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ФІНАНСОВО – ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «КОТОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА» 2.1 Загальна характеристика підприємства……………………………………35 2.2 Аналіз основних фінансово – економічних показників діяльності підприємства …………………………………………………………………….43 2.3 Оцінка ефективності маркетингової діяльності підприємства……….. 61 Висновок до розділу ІІ…………………………………………………………..68 РОЗДІЛ ІІІ. ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПДПРИЄМСТВА ЯК МЕТОД ЗБІЛЬШЕННЯ ПРИБУТКУ 3.1 Загальні принципи стратегії маркетингової політики ПАТ «Котовська меблева фабрика» ……………………………………………………………….70 3.2 Пропозиції щодо змін в комунікативній політиці підприємства………..77 3.3 Застосування методів нецінової конкуренції для збільшення збуту продукції …………………………………………………………………………86 Висновки до розділу ІІІ………………………………………………………... 91 ВИСНОВКИ ……………………………………………………………………..95 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ …………………………………100 ДОДАТКИ ……………………………………………………………………...106
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову