0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування та реалізація конкурентних переваг в аграрному підприємстві (ID:228755)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 15
Рік виконання: 2018
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Формування та реалізація конкурентних переваг в аграрному підприємстві Висновки Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Формування та реалізація конкурентних переваг в аграрному підприємстві Підприємства агропромислового комплексу знаходяться в складній взаємодії з негативними факторами внутрішнього і зовнішнього середовища (високий рівень зносу основних промислово-виробничих фондів, низька сприйнятливість підприємств до впровадження інновацій, дисбаланс попиту та пропозиції, гостра конкуренція із зарубіжними виробниками). У зв'язку з цим забезпечення сталого розвитку підприємств АПК у вирішальній мірі пов'язано з формуванням конкурентних переваг на рівні підприємств для забезпечення їх сталого зростання. Звичайно, будь-яке підприємство (не тільки підприємство АПК) в процесі свого функціонування вирішує проблему забезпечення власної конкурентоспроможності. Конкурентна перевага господарюючого суб'єкта складається з ряду позитивних аспектів, що виявляються на ринку шляхом зіставлення з певними показниками підприємств-конкурентів. Цей процес абсолютно природний, адже в умовах ринкової економіки стратегія підвищення конкурентоспроможності підприємства, в тому числі і підприємств АПК, орієнтована на досягнення конкурентних переваг, таких як забезпечення перевищення середнього рівня доходів і їх підвищення, а також завоювання стійких позицій на ринку. Завдання підвищення конкурентоспроможності підприємств АПК обумовлена необхідністю їх негайної реакції на зміни (коливання) ринкового попиту, швидка адаптація до змін затребуваною ринком продукції, впровадження у виробництво НДДКР тощо [1,2,4]. Науково-теоретичне узагальнення існуючих в літературі підходів до визначення сутності категорії «конкурентні переваги підприємства» дало можливість визначити її як спроможність підприємства до забезпечення конкурентоспроможного стійкого розвитку завдяки сформованому конкурентному потенціалу. Конкурентна перевага є певною сукупністю особливих наявних і сформованих ознак економічної системи підприємства, які визначають його переваги перед конкурентами.