0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Види і характеристики потреб (ID:228987)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 12
Рік виконання: 2018
Вартість: 95
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ Види і характеристики потреб Висновок Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Види і характеристики потреб У сучасній літературі термін «потреба» [4, c. 28] має кілька значень. У найзагальнішому значенні потреба – це стан людини, який виникає на основі суперечності між наявним і необхідним і спонукає її до діяльності щодо усунення даної суперечності. Потреби поєднують у собі два компоненти: об’єктивний і суб’єктивний. Об’єктивна сторона потреби зумовлена властивостями зовнішнього світу і людського організму, а суб’єктивна сторона визначається самою людиною, яка усвідомлює об’єктивно існуючу, незалежну від її волі реальність. Більш розгорнуте значення цієї категорії пов’язане з конкретизацією уявлень про суб’єкта діяльності, тобто носія потреб. В якості носія можуть виступати біологічний організм, людський індивід, спільнота людей, соціальна група або соціальний прошарок. У теорії індивідуальної мотивації дії людей пояснюється шляхом відсилання до їх потреб. Хоча існують певні фізіологічні потреби, які задовольняються з метою виживання (їжа, сон, житло), потреби в цілому формуються під впливом культури. Соціологи визнають наявність і нефізіологічних потреб (в спілкуванні, визнанні чи сенсі). Побутує думка, що соціальні інститути функціонують саме для задоволення людських потреб. У межах теорії соціальних систем поняття потреби є частиною категорії функціонального імперативу. Американський соціолог А. Маслоу виділяв 5 рівнів потреб: фізіологічні, потреби у безпеці і захисті, потреби у приналежності до групи, сім’ї, у любові й участі, потреби у повазі, потреби у самовиявленні (творчість, гра тощо) (рис. 1) [1, c. 12-16]