0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Система управління процесом виведення на ринок нового продукту в АТ «СГ «ТАС» (ID:255045)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 31
Рік виконання: 2012
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Характеристика АТ «СГ «ТАС» (приватне) як суб’єкта господарювання 5 1.1. Місце АТ «СГ «ТАС» (приватне) на ринку страхових послуг України 5 1.2. Загальна характеристика організаційної структури підприємства 8 1.3. Організація управління персоналом в АТ «СГ «ТАС» (приватне) 10 1.4. Аналіз основних економічних показників діяльності підприємства 12 Розділ 2. Управління процесом виведення на ринок нових продуктів та аналіз ефективності цього процесу в АТ «СГ «ТАС» (приватне) 15 2.1. Суть та особливості організації управління процесом виведення нового товару на ринок 15 2.2. Особливості маркетингової стратегії виведення на ринок нового страхового продукту АТ «СГ «ТАС» (приватне) 19 2.3. Оцінка ефективності управління процесом виведення на ринок нових продуктів на підприємстві. 23 2.4. Напрямки вдосконалення управління діяльністю з виведення на ринок нового страхового продукту АТ «СГ «ТАС» (приватне) 27 Висновки 28 Список використаної літератури 30 Додатки 32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
З вищезазначеного випливає актуальність страхового сектора в економічній системі. Виходячи з таких міркувань, об’єктом дослідження стало АТ «СГ «ТАС» (приватне), яке є одним із визнаних лідерів серед страхових компаній України. А оскільки одним з головних питань функціонування будь-якого підприємства загалом, і АТ «СГ «ТАС» (приватне) зокрема, є управління процесом виведення на ринок нових товарів (послуг), то предметом дослідження став процес виведення на ринок нового страхового продукту та шляхи його удосконалення. Все це окреслило мету роботи – охарактеризувати систему управління процесом виведення на ринок нового продукту в АТ «СГ «ТАС» (приватне) та запропонувати шляхи її поліпшення. Для досягнення мети поставлено наступні завдання: - Визначити місце АТ «СГ «ТАС» (приватне) на ринку страхових послуг України; - охарактеризувати організаційну структуру компанії; - описати організацію управління персоналом на підприємстві; - проаналізувати основні економічні показники діяльності компанії; - з’ясувати роль управління процесом виведення на ринок нового страхового продукту в компанії та висловити пропозиції щодо його покращення.