Механізм управління державним сектором економіки Республіки Білорусь (ID:286800)
Зміст
Вступ……………………………………………………………………………….3
Розділ 1. Поняття та сутність механізму управління державним сектором економіки…………………………………………………………………………..5
1.1. Підходи до визначення державного сектора і його структура……...5
1.2. Функції державного управління державним сектором економіки…8
1.3. Методи управління державним сектором економіки ……………..11
Розділ 2. Аналіз механізму управління державним сектором Республіки Білорусь…………………………………………………………………………16
2.1. Еволюція механізму управління державним сектором Республіки Білорусь…………………………………………………………………………16
2.2. Механізм управління державним сектором Республіки в сучасних умовах……………………………………………………………………………22
2.3. Роль механізму управління державним сектором економіки Республіки Білорусь в проведенні економічної політики……………….......24
Розділ 3. Перспективи розвитку механізму управління державним сектором економіки Республіки Білорусь………………………………………………...27
Висновки…………………………………………………………………………29
Список використаної літератури………………………………………………31
Зразок роботи
Державний сектор виник із перших днів існування державності. Вже з зародження держави суспільство усвідомлювало необхідність державного втручання. Багато економістів відстоювали теорію максимального невтручання держави в економіку, але неможливо уявити державу яка не здійснювала б податково-бюджетну політику, регулювання соціальних і стабільності економічних процесів у суспільстві. У структурі економіки України суттєва роль належить державному сектору економіки, який охоплює підприємства, установи та організації, що перебувають у повній або частковій власності держави й функціонують з метою отримання прибутку (соціального ефекту) та вирішення загальнонаціональних і регіональних проблем і діяльністю яких управляють державні органи. До сфери державного володіння та державного управління належать надра, земля, водні ресурси, ліси, території, які перебувають під особливою охороною (державні природні заповідники, дендрологічні парки та ботанічні сади, пам'ятки природи, лікувально-оздоровчі місцевості та курорти), оборонні об'єкти та об'єкти атомної енергетики, залізничний транспорт, нерухомість (житловий та нежитловий фонд), що залишається в державній (державній або комунальній) власності, державна власність на фінансових ринках, держбюджетні установи, нематеріальні права на будь-яку діяльність.
Актуальність теми підкреслює сучасні тенденції збільшення державного втручання у всі сфери життєдіяльності, особливо в економічну сферу. У деякій мірі це пов'язано із світовою фінансовою кризою і нездатністю приватного капіталу задовольнити потреби жителів. Сьогодні справедливо наголошується на необхідності вдосконалення державного регулювання ринкової економіки.
Дані питання широко представлені як у вітчизняній, так і в зарубіжній літературі. Серед вітчизняних авторів можна виділити Л. І. Якобсона, А. В. Пикулькина, О. Ю. Лівшиця, Р. У. Атаманчук та інших.
Серед іноземних авторів розглядавших цю проблему були Дж. Стігліц, З. Фішер, Аткінсон.
Мета роботи: сформулювати основні тенденції механізму управління держсектором економіки.
Об'єктом цього дослідження є механізм управління державним сектором Республіки Білорусь, а предметом - зміни структури та обсягу державного сектору економіки, а також основні напрями функціонування.
Відповідно до поставленої мети необхідне вирішення наступних завдань:
1. Розглянути підходи до визначення і структуру державного сектора економіки
2. Визначити функції управління державним сектором економіки
3. Визначити специфіку управління державним сектором економіки Республіки Білорусь.
Інші роботи з даної категорії: