Зміст
ВСТУП
1. Сутність і значення інноваційного процесу
2. Залежність вартості підприємства від інновацій
ВИСНОВКИ
ЛІТЕРАТУРА
У період розвитку ринкових відносин в Україні найважливішим фактором конкурентоспроможності вітчизняних малих підприємств у довгостроковій перспективі є наявність фундаментальної мети розвитку бізнесу – приросту його ринкової вартості й побудови ефективної системи управління, орієнтованої на досягнення цієї мети. Досвід розвинених країн показує, що позитивна динаміка вартості підприємства (бізнесу) визначає довгострокове й стійке його функціонування, сприяє зростанню добробуту суспільства й соціально-економічному розвитку країни.
Сьогодні, українським малим підприємствам все складніше виробляти конкурентоспроможні продукцію/послуги, проявляти свою індивідуальність із метою залучити клієнтів і збільшити свої доходи. Тому однією з важливих цілей підприємства в сучасних умовах є ефективне управління підприємством
із метою збільшення його ринкової вартості шляхом формування інноваційних механізмів, які сприяють адаптації підприємства до змін зовнішнього середовища, впровадженню передових технологій, збільшенню якості продукції/послуг та їх диверсифікованості, створенню конкурентних переваг. Основною економічною умовою для цього є постійне збільшення притоку інвестиційних ресурсів для вдосконалення продукції або виробництва нових товарів/послуг, упровадження нових або вдосконалених технологій і систем управління, які в сукупності формують інноваційне середовище процесу збільшення вартості підприємства.
Дослідження шляхів ефективного управління підприємством, які зможуть забезпечити приріст його ринкової вартості в умовах інноваційного процесу, вважаємо актуальною проблемою української економіки, що в наш час перебуває в кризовому стані, але має великий потенціал для економічного зростання в національному й загальноринковому масштабах.
Дослідженню проблем управління вартістю підприємств присвячено багато наукових праць. Значним є внесок таких зарубіжних і вітчизняних учених: С.В. Валдайцев, І.О. Єгерев, Т. Коллер, Т. Коупленд, М.І. Круглов, О.Г. Мендрул, Дж. Муррін, А.А. Садєков, М. Скотт, К. Уолш, А. Файоль, Л.В. Фролова, М.Г. Чумаченко, О.О. Шубін, ін. Слід зазначити, що швидкий розвиток економіки та зміни в потребах покупців обумовлюють появу нових завдань для управління, за якими не встигає вітчизняна теорія й практика. Так ситуація визначає актуальність і мету дослідження.