0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організція сервісного обслуговування покупців в підприємствах роздрібної торгівлі (ID:32328)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 47
Рік виконання: 2012
Вартість: 80
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. Теоретичні засади організації сервісного обслуговування покупців в підприємствах роздрібної торгівлі 1.1. Сутність та види сервісного обслуговування 1.2. Критерії сервісного обслуговування 1.3. Характеристика методів оцінки якості сервісного обслуговування РОЗДІЛ ІІ. Організація сервісного обслуговування покупців на підприємстві ТОВ "ЕЛЬМІРА" 2.1. Характеристика підприємства 2.2. Асортимент послуг. Розширення сервісного обслуговування як ефективний засіб боротьби за покупця 2.3. Організація сервісного обслуговування на підприємстві 2.4. Використання підприємством стандартів обслуговування 2.5. Створення сприятливих умов та стимулювання продажу послуг 2.6. Ризики покупців під час придбання послуг на підприємстві ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ДОДАТКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову