0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Оцінка якості обслуговування покупців в торговельній мережі «Фуршет» (ID:392749)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 11
Рік виконання: 2017
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
Вступ 1. Загальні відомості про торговельну мережу «Фуршет» 2. Відгуки покупців про торговельну мережу «Фуршет» 3. Недоліки торговельної мережі «Фуршет» Висновок Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Торговельна мережа «Фуршет» – одна з найпопулярніших мереж супермаркетів України, Молдови та Грузії. Основним моїм завданням як ревізора є оцінити якість обслуговування покупців в одному з магазинів торговельної мережі «Фуршет», а саме магазину за адресою: м. Київ, Деснянський район, вул. Братиславська, 14 Б. Дослідження проводилось за багатьма критеріями оцінки якості обслуговування покупців, адже обслуговування – дуже важливий елемент продажу товарів. Від якості обслуговування залежить імідж і репутація будь-якого магазину. Кожен підприємець хоче заробити якомога більше на своїй справі. Прибуток отримується за рахунок споживання того чи іншого товару або послуги. Обов’язковим для ведення бізнесу є дотримання основних вимог обслуговування своїх клієнтів. На жаль, в Україні не так багато торговельних мереж, які дійсно із турботою відносяться до споживача. Тому тема дослідження і порівняння якості обслуговування покупців в торговельних мережах є досить актуальна в умовах стрімкого розвитку ринкової економіки. Мета роботи: провести дослідження з якості обслуговування покупців в торговельній мережі «Фуршет». Об’єкт роботи: магазин «Фуршет», який знаходиться за адресою: м. Київ, Деснянський район, вул. Братиславська, 14 Б. Предмет роботи: надання оцінки з якості обслуговування покупців в магазині «Фуршет».