0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Тенденції розвитку роздрібної торгівлі в Швейцарії (ID:392751)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 11
Рік виконання: 2017
Вартість: 90
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Основні роздрібні мережі в Швейцарії 2. Інтернет-торгівля в Швейцарії 3. Основні тенденції розвитку роздрібної торгівлі в Швейцарії Висновок Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Швейцарія всім відома маленька європейська країна із великим потенціалом і потужними економічними можливостями. У кожного, мабуть, Швейцарія асоціюється із банками, надійними годинниками, смачним шоколадом і високим рівнем життя. Швейцарія є країною із високим рівнем конкурентоспроможності економіки. Як відомо, структура економіки Швейцарії є характерною для економічно високорозвинених країн, що знаходяться на постіндустріальному етапі розвитку. Роздрібна торгівля є одним з найважливіших елементів в структурі економіки цілої країни. Швейцарія не є виключенням. Розгляд даного питання є також важливим з точки зору порівняння функціонування всієї світової роздрібно-торговельної мережі. В Швейцарії дуже цікава ситуація на ринку. Тут дві провідні компанії займають майже три чверті ринку, маючи десятки мільярдів франків торгового обороту і залучаючи 88% швейцарців, які вирушають на шопінг. Основні питання: що являє собою роздрібна торгівля в Швейцарії, які ще компанії можна знайти на ринку і чи є місце для конкуренції? Отже, розгляд даного питання є досить актуальним у зв’язку із стрімким розвитком роздрібної торгівлі в світі. Мета роботи: вивчити структуру роздрібної мережі в Швейцарії, дослідити провідні шляхи збуту товару на ринку, визначити основні тенденції розвитку роздрібної торгівлі в Швейцарії. Об’єкт роботи: роздрібна торговельна мережа Швейцарії. Предмет роботи: вивчення основних тенденції розвитку роздрібної торгівлі в Швейцарії.