0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Економічна діагностика (ID:446948)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 9
Рік виконання: 2020
Вартість: 60
Купити цю роботу
Зміст
Практичне завдання №1. Аналіз випуску продукції На основі даних про випуск товарної продукції інноваційного підприємства (таблиця №1) дати комплексну оцінку випуску продукції, в тому числі: - ступінь виконання плану випуску за видами продукції в (і+4)-у р.; - відхилення в структурі продукції, що випускається, в (і+4)-у р. фактично і за планом; - динаміку випуску продукції в період з і-го до (і+4)-го р. із змінною та постійною базою порівняння. Сформулювати узагальнені висновки, акцентуючи увагу на негативних тенденціях випуску продукції. Таблиця 1 Випуск продукції підприємства за окремими видами виробів Вироби Випуск товарної продукції за роками, од. Ціна одиниці продукції, грн. i i+1 i+2 i+3 i+4 план факт А Б В Г Д 3087 3500 3500 3870 4000 3360 3700 3870 3400 5860 7100 7200 7211 7183 7180 7111 7128 7233 7120 7230 7120 7280 7300 8710 7200 7150 7210 7260 7330 7150 25 38,6 23,8 15,6 22,2 Практичне завдання №2. Аналіз ринкової питомої ваги Виконати аналіз зміни ринкової питомої ваги підприємства на основі вихідних даних про ємність ринку, в тому числі обсяги виробництва підприємства і конкурентів. Таблиця 2 Параметри поля конкуренції Варіант Ємність ринку, тис.грн. Обсяг виробництва підприємства, тис.грн. Обсяг виробництва конкурентів, тис.грн. і-й рік (і+1)-й рік і-й рік (і+1)-1 рік і-й рік (і+1)-й рік 7 3456 3361 596 425 2860 2936 Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Практичне завдання №1. Аналіз випуску продукції На основі даних про випуск товарної продукції інноваційного підприємства (таблиця №1) дати комплексну оцінку випуску продукції, в тому числі: - ступінь виконання плану випуску за видами продукції в (і+4)-у р.; - відхилення в структурі продукції, що випускається, в (і+4)-у р. фактично і за планом; - динаміку випуску продукції в період з і-го до (і+4)-го р. із змінною та постійною базою порівняння. Сформулювати узагальнені висновки, акцентуючи увагу на негативних тенденціях випуску продукції. Таблиця 1 Випуск продукції підприємства за окремими видами виробів Вироби Випуск товарної продукції за роками, од. Ціна одиниці продукції, грн. i i+1 i+2 i+3 i+4 план факт А Б В Г Д 3087 3500 3500 3870 4000 3360 3700 3870 3400 5860 7100 7200 7211 7183 7180 7111 7128 7233 7120 7230 7120 7280 7300 8710 7200 7150 7210 7260 7330 7150 25 38,6 23,8 15,6 22,2 Практичне завдання №2. Аналіз ринкової питомої ваги Виконати аналіз зміни ринкової питомої ваги підприємства на основі вихідних даних про ємність ринку, в тому числі обсяги виробництва підприємства і конкурентів. Таблиця 2 Параметри поля конкуренції Варіант Ємність ринку, тис.грн. Обсяг виробництва підприємства, тис.грн. Обсяг виробництва конкурентів, тис.грн. і-й рік (і+1)-й рік і-й рік (і+1)-1 рік і-й рік (і+1)-й рік 7 3456 3361 596 425 2860 2936 Список використаних джерел