0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Українська турфірма організує закордонні групові тури на 8 днів, 15 турів (у складі кожної групи 7 школярів). Вартість послуг тура включає: – Авіапереліт – 200 дол. – Проживання в готелі – 400 дол. (ID:523840)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 2
Рік виконання: 2021
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Готові рішення задач та окремо тестів
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Українська турфірма організує закордонні групові тури на 8 днів, 15 турів (у складі кожної групи 7 школярів). Вартість послуг тура включає: – Авіапереліт – 200 дол. – Проживання в готелі – 400 дол. У т.ч. сніданок – 40 дол. – Страховий поліс – 10 дол. – Віза – 30 дол. – Харчування (обід, вечеря) – 140 дол. – Екскурсійне обслуговування – 50 дол. – Комісійна винагорода контрагента – 50 дол. – Передбачено знижку школярам за проживання в готелі – 50 %. – Маржа української турфірми – 5%. – Плановий прибуток – 10 % від ціни «нетто». – Ставка ПДВ – 20 %. Визначити вартість кожного тура, в т.ч. і на одного школяра, розмір виручки, маржинальний дохід, витрати й прибуток турфірми. 2. Розрахувати ціну туру, за якої тур буде рентабельний за умови його покупки 20–ма туристами. Змінні витрати становлять 1050 у.о. (проживання та харчування). Вартість оренди автобусу становить 15 000 у.о. 3. Розглянути перспективи застосування цінової стратегії за наступними даними та обрати оптимальний варіант. Туристична фірма може реалізувати один із двох варіантів реалізації VIP–турів: за ціною 90 тис. грн. за тур фірма зможе реалізувати 20 турів на рік; за ціною 70 тис. грн. фірма зможе реалізувати до 40 турів. На ринку існує 40 покупців, які зацікавленні у придбанні турів. Половина покупців відповідно до маркетингового аналізу готові придбати тур по будь-якій ціні лише на початку кожного періоду. Інша половина чуттєва до рівня ціни та готова придбати тур у будь-який час за вартістю не дорожче 60 тис. грн. Визначити оптимальну ціну туру.