Екзаменаційний білет. Туристичне підприємство займається організацією еко-турів. В середньому обсяг продажу турів за рік складає 800 од., середня ціна реалізації 500 грн, а змінні витрати на обслуговування одного туриста 220 грн. Передбачене збільшення ці (ID:523867)
Зразок роботи
1. Відповісти на тестові питання:
1. До екзогенних факторів туристичного споживання відносяться:
A. сімейний стан споживача;
B. психологічні, фізичні та інтелектуальні особливості споживачів туристичних продуктів;
C. рівень споживчої культури особистості;
D. вплив реклами на споживання послуг туризму та гостинності.
2. Результат діяльності туристичного підприємства по задоволенню відповідних потреб туристів і екскурсантів – це:
A. туристична послуга;
B. туристичний ресурс;
C. туристичне споживання;
D. туристична інфраструктура.
3. До основних завдань економічної діяльності суб’єктів туристичного бізнесу не належать:
A. створення та надання туристичних послуг;
B. формування ринку туристичних послуг;
C. удосконалення інфраструктури туризму;
D. освоєння методів оцінювання економічної, соціальної та екологічної ефективності виконання планових рішень.
4. За туристичного експорту потоки туристів і платежів:
A. йдуть в різних напрямах;
B. йдуть в одному напрямі;
C. мають циклічний характер;
D. ніяк не пов’язані між собою
5. Концепція, що пояснює причини і мотиви вибору визначених місць і регіонів як територій, що служать для потреб відпочинку:
А. концепція туризму як зустрічі;
В. теорія дифузії інновацій;
С. теорія периферії В. Крісталера;
D. концепція туристичної функції
6. Туристичний ринок можна розглядати в якості:
A. сукупності покупців та продавців туристичного продукту;
B. сукупності матеріальних ресурсів туристського підприємства;
C. сукупності нематеріальних ресурсів туристського підприємства;
D. способи пересування, які вибере турист, їх вартість, комфортність, швидкість і надійність.
7. Сукупність інститутів і організацій, які обслуговують туристичний ринок і виконують певні функції по забезпеченню нормального режиму його функціонування:
А. Конкуренція
В. Інфраструктура ринку
С. Кон'юнктура ринку
D. Середовище туристичного підприємства
8. До операційних витрат туристичного підприємства відносяться:
А. Витрати, пов’язані із подоланням наслідків надзвичайних подій;
В. Збитки від участі в капіталі інших підприємств;
С. Витрати, що включаються в собівартість туристичного продукту;
D. Витрати на сплату відсотків за кредит
9. Джерелом доходу туристичного підприємства є:
А. Виторг від реалізації туристичних продуктів та послуг;
В. Надходження авансів від покупців;
С. Повернення грошей партнерами;
D. Всі відповіді вірні
10. До постійних витрат у туризмі відносять:
А. Усі прямі витрати, пов'язані з закупівлею послуг транспортування, розміщення, харчування, культурним та рекреаційно-оздоровчим обслуговуванням туристів;
В. Витрати на рекламу, адміністративно-управлінські витрати;
С. Витрати, пов'язані з візовим обслуговуванням одного туриста або групи туристів;
D. Оплата послуг груповодів і гідів-перекладачів.
11. Процес поступового перенесення вартості основних фондів на вартість вироблених з їх використанням продуктів (послуг) називається:
А. Оборот основних фондів;
В. Амортизація основних фондів;
С. Знос основних фондів;
D. Лізинг основних фондів
12. До складу оборотних фондів туристичного підприємства входять:
А. Засоби праці та інвентар з терміном експлуатації більше одного року;
В. Будівлі, споруди та передавальні пристрої;
С. Гроші на рахунках підприємства;
D. Меблі та комп’ютерна техніка
13. Маркетинг-мікс в туризмі складається з:
А. 4 елементів;
В. 5 елементів;
С. 3 елементів;
D. 7 елементів
14. До об'єктів економічної стратегії туристичних підприємств належить:
A. Окремі туристичні послуги або комплекс туристичних послуг, що утворюють туристичний продукт;
B. Поведінка на ринку і конкурентна боротьба;
C. Технологія туристичної діяльності;
D. Всі відповіді вірні
15. Поріг безпечності туристичного підприємства знаходиться:
А. Як різниця між фактичною виручкою від реалізації туристичних послуг та доходом від реалізації турпродукту в точці беззбитковості;
В. Як відношення фактичної виручки від реалізації туристичних послуг до доходу від реалізації турпродукту в точці беззбитковості;
С. Як відношення обсягу реалізації туристичного продукту в межах плану до загального обсягу реалізації туристичного продукту за планом за весь період;
D. Вірної відповіді немає
16. Аналіз співвідношення витрат, обсягу випуску й прибутку називається:
А. АВС-аналіз;
В. SWOT-анпліз;
С. XYZ-аналіз;
D. CVP-аналіз.
17. Відносний показник прибутковості, що характеризує ефективність господарської та фінансової діяльності підприємства.:
А. Рентабельність підприємства;
В. Ліквідність бізнесу;
С. Платоспроможність підприємства;
D. Фінансова стійкість підприємницької діяльності
2. Задача 1
Туристичне підприємство займається організацією еко-турів. В середньому обсяг продажу турів за рік складає 800 од., середня ціна реалізації 500 грн, а змінні витрати на обслуговування одного туриста 220 грн. Передбачене збільшення ціни реалізації на 10 % не створить додаткових постійних та змінних витрат. Визначити відсоток беззбитковості зміни обсягів продажів.
Задача 2
Мультиплікатор для регіону дорівнює 1,8. Початковий зростання інвестицій в туристську індустрію склав 60 млн грн. Яким буде приріст чистого національного продукту від туристського обслуговування в регіоні?
Інші роботи з даної категорії: