0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Планування та організація міжнародних торгових умов (ID:600696)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 30
Рік виконання: 2022
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
1. Теоретичні основи планування та організації міжнародних торгових відносин 1.1 Міжнародна торгівля як одна з найвизначальніших форм МЕВ. 1.2. Місце і роль України на міжнародному торговому ринку. 2. Аналіз ефективності планування та організації міжнародних торгових умов 2.1. Оцінка нормативно-законодавчої бази, що регулює міжнародні торгові відносини 2.2. Аналіз участі України у міжнародній торгівлі. 2.3. Фактори, що впливають на організацію ЗЕД підприємства 3. Перспективи розвитку міжнародних торговельних відносин України 3.1. Сутність договірних відносин між підприємствами на зовнішньому ринку та особливості ЗЕ контракту 3.2. Рейтингова оцінка торгових можливостей України 3.3. Шляхи підвищення ефективності планування та організації міжнародних торгових умов Висновки Список літературних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Теоретичні основи планування та організації міжнародних торгових відносин 1.1 Міжнародна торгівля як одна з найвизначальніших форм МЕВ Міжнародна торгівля у широкому розумінні охоплює всяку обмінну діяльність, як товарами, так і іншими продуктами людської праці. Зовнішня торгівля – це торгівля однієї країни з іншими, яка складається з вивозу (експорту) і ввозу (імпорту). Світова торгівля – це сукупність зовнішньої торгівлі країн світу. Міжнародна торгівля товарами – це форма МЕВ, що відображає товарно-грошові відносини куплі-продажу між суб'єктами МЕВ стосовно товарів матеріального виробництва і базується на МПП. Міжнародна торгівля є своєрідним проявом світового товарного ринку. Якщо на національному ринку рух товарів обумовлюється більше економічними факторами і державною політикою, то на світовому ринку суттєвий вплив на міжнародну торгівлю має зовнішньоекономічна політика окремих держав чи їх груп. Рух національних товарів між країнами дещо обмежений, а деякі національні товари взагалі не надходять у світовий товарообіг. На світовому товарному ринку обертаються тільки конкурентоспроможні товари, кращі з національних товарів. Будь-якій державі для успішного функціонування