Зразок роботи
Спортивна сфера сьогодні є важливим елементом ринкової системи держави та відіграє значну роль у формуванні здорового способу життя населення. Вона потребує новітніх підходів щодо підготовки висококваліфікованих кадрів зі спортивного маркетингу задля популяризації галузі та її розвитку. Маркетинг у спортивній сфері – це своєрідний симбіоз класичного маркетингу та специфічних принципів підприємницької діяльності у сфері фізичної культури та спорту.
Поведінка споживачів - фундамент, на якому будується вся маркетингова концепція. Глибоке знання споживачів - передумова успішного ведення маркетингової діяльності, основа вибору цільового ринку формування маркетингового комплексу. Успішність стратегічного розвитку компанії залежить від розуміння мотивів потенційних споживачів, здатності до грамотного аналізу процесу прийняття рішень споживачами про придбання товарів та послуг.
Основи теорії поведінки споживачів закладені в працях таких вчених, як Блекуелл Р. Д., Говард Дж., Енджел Дж. Ф., Коллат Д. Т., Ламбен Ж.-Ж., Мініард П., Роджерс Е., Фішбейн М., Шет Дж. Серед українських вчених питаннями поведінки споживачів цікавляться: С. Кузьмінов, Л. Коваль, С. Романчук, І. Лилик, О. Марушевська, І. Ховрак, Т. Скляр, О. Зозульов, В. Редько, Н. Балук, Р. Бойко, Н. Погожа та інші.
Результати дослідження проблематики розвитку спортивної інфраструктури України, упровадження маркетингової діяльності у сферу фізичної культури та спорту висвітлено в наукових працях В. А. Артемьєва, М. Є. Кутєпова, В. В. Кузіна, Ю. П. Мічуди, Г. М. Перепльотчикова, Д. О. Петрової, О. О. Путятиної.
Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань:
дослідження навколишнього бізнес-середовища;
кількісні та якісні дослідження споживачів, поділ ринку на сегменти;
інноваційна діяльність та методи виведення нового продукту на ринок.
В процесі написання роботи було використано сукупність загальноприйнятих методів і прийомів наукового пізнання. Теоретичною і методологічною основою досліджень стали наукові праці вітчизняних вчених з проблем теорії і практики проведення маркетингових досліджень поведінки споживачів, законодавчі та нормативні акти
При написанні звіту з навчальної практики, були використані нормативно-законодавчі акти, спеціальна та методологічна література та данні мережі Інтернет.