Зразок роботи
Актуальність теми. На сьогоднішній день Інтернет являє собою територію, на якій активно продають і купують, рекламують і оплачують найрізноманітніші товари та послуги, спілкуються люди з усіх куточків світу, переглядають відеоролики та перечитують новини, здобувають освіту та необхідну інформацію, голосують та здійснюють банківські операції та ін. Доступ до Інтернету став нагальною потребою, тому люди деяких професій не можуть уявити себе поза доступом до мережі. Інтернет перетворився в інформаційний канал, який використовується повсякденно. І таке економічне явище як «торгівля» перемістилося до Інтернету.
У сучасних умовах розвитку суспільства зростає роль та значення інтелектуального капіталу нації, підвищується цінність та вартість знань. Основним джерелом нагромадження знань є книжкова продукція. Книга як специфічний товар вимагає особливих підходів щодо просування її на ринку для задоволення духовних й інформаційних потреб споживачів. Але відсутність відповідних науково-обґрунтованих методичних підходів щодо ціноутворення в мережі Інтернет на книжкову продукцію обумовлює актуальність даного наукового дослідження.
Аналіз останніх досліджень і публікацій. В економічній літературі електронна торгівля висвітлюється в основном зарубіжними авторами серед яких: Козьє Д., Мак-Картні М.П., Пейтл К. У вітчизняній літературі тема електронної торгівлі певною мірою висвітлена в роботах: Кобелєва О.А., Новомлинського Л. М., Авдейчикова О.В., Хальчевський А.Н., Макарова М.В., Ткаченко С.О.
Дослідження маркетингових аспектів книговидавничої діяльності знайшло відображення у працях провідних науковців: Бейверстоха Е., Тимошника М., Ткаченка В., Еріашвілі Н., Бема Х., Хаарда Г., Шульца Г., Вернера Й., Грема Г., Комарова Є., Маковєєва М., Лєнського Б., Форсайта П., Руденка М. та деяких інших.
Мета дослідження є дослідити обґрунтування теоретичних положень та розробка практичних рекомендацiй щодо удосконалення ціноутворення в мережі Інтернет.
Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань дослідження:
розглянути сутність та відмінні риси електронної торгівлі;
дослідити принципи та особливості ціноутворення в сфері електронній торгівлі;
розглянути методи формування цін на товари і послуги в мережі;
надати загальну характеристика видавництва «А-ба-ба-га-ла-ма-га»;
проаналізувати комплекс маркетингу видавництва «А-ба-ба-га-ла-ма-га»;
розглянути особливості ціноутворення на продукцію видавництва в мережі Інтернет;
визначити шляхи підвищення ефективності комплексу маркетингу видавництва «А-ба-ба-га-ла-ма-га»;
розробити заходи щодо удосконалення ціноутворення в мережі Інтернет.
Об’єктом дослідження є прoцеc ціноутворення у мережі Інтернет.
Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні методи формування цін на товари в сфері електронній торгівлі.
Для вирішення поставлених у роботі завдань були використані різноманітні загальнонаукові і спеціальні методи дослідження.
Теоретичною і методологічною основою досліджень стали наукові праці вітчизняних вчених з проблем теорії і практики ціноутворення у мережі Інтернет.
Обсяг і структура роботи. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків