Управління взаємодією учасників ланцюга постачання у бізнес-організаціях (ID:698227)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ЛАНЦЮГА ПОСТАЧАННЯ БІЗНЕС – ОРГАНІЗАЦІЇ 3
1.1. Характеристика ланцюга постачання та його основних учасників 3
1.2. Методичні підходи до оцінювання ефективності ланцюга постачання 12
1.3. Особливості управління взаємодією учасників ланцюга постачання в бізнес - організації 19
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 27
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ЛАНЦЮГА ПОСТАЧАННЯ БІЗНЕС – ОРГАНІЗАЦІЇ
1.1. Характеристика ланцюга постачання та його основних учасників
Однією із найбільш відомих тенденцій на світових ринках останніх десятиріч є необхідність інтеграції виробничих і логістичних операцій уздовж всього товаропотоку – від постачальника матеріальних ресурсів до виробника і кінцевого споживача. Виробничо-логістичні процеси починають розглядатися як основні структурні елементи глобального управління потоковими процесами і віднесеними до них інформаційними, фінансовими та сервісними процесами, що проходять через постачальників, виробників, дистриб’юторів, міжнародні транспортні компанії та роздрібну торгівлю. На принципах взаємодії, синхронізації основних процесів та моделей планування й управління на основі єдиних інформаційних каналів з постачальниками, посередниками й кінцевими споживачами формуються ланцюги поставок. Такі ланцюги орієнтують підприємство на такий підхід, за яким потреби ринку трансформуються у план і стратегію виробництва, пов’язуючи його з усіма учасниками товаропотоку. Як зазначає Є. Крикавський, сьогодні підвищується ефективність використання світових ресурсів (у сферах персоналу, матеріалів, енергії і капіталу) внаслідок застосування глобальних джерел постачання [6, с. 142].
Ланцюг поставок існує де-факто, відображаючи концепції інтегрального бізнес-планування, яких дотри-муються уже тривалий час науковці і практики у сфері логістики, стратегічного управління та дослідження опера-цій. Активізація інтересу до формування ланцюгів поставок та систем ефективного управління ними визначається розвитком на стратегічному рівні відносин між вантажовідпра-вниками і перевізниками, відносин між виробниками кінцевої готової продукції і постачальниками необхідних матеріальних ресурсів та посередниками просування про-дукції у каналах розподілу. Відтак формується досить складна схема взаємодії підприємств, що пов’язані певною послідовністю технологічних стадій та процесами просуван-ня продукції на ринок.
Визначення змісту поняття «ланцюг поставок» деякими науковцями наведено у табл. 1.1.
Таблиця 1.1
Визначення змісту поняття «ланцюг поставок»
Інші роботи з даної категорії: