0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління взаємодією учасників ланцюга постачання у бізнес-організаціях (ID:698227)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 30
Рік виконання: 2020
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ЛАНЦЮГА ПОСТАЧАННЯ БІЗНЕС – ОРГАНІЗАЦІЇ 3 1.1. Характеристика ланцюга постачання та його основних учасників 3 1.2. Методичні підходи до оцінювання ефективності ланцюга постачання 12 1.3. Особливості управління взаємодією учасників ланцюга постачання в бізнес - організації 19 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 27
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ЛАНЦЮГА ПОСТАЧАННЯ БІЗНЕС – ОРГАНІЗАЦІЇ 1.1. Характеристика ланцюга постачання та його основних учасників Однією із найбільш відомих тенденцій на світових ринках останніх десятиріч є необхідність інтеграції виробничих і логістичних операцій уздовж всього товаропотоку – від постачальника матеріальних ресурсів до виробника і кінцевого споживача. Виробничо-логістичні процеси починають розглядатися як основні структурні елементи глобального управління потоковими процесами і віднесеними до них інформаційними, фінансовими та сервісними процесами, що проходять через постачальників, виробників, дистриб’юторів, міжнародні транспортні компанії та роздрібну торгівлю. На принципах взаємодії, синхронізації основних процесів та моделей планування й управління на основі єдиних інформаційних каналів з постачальниками, посередниками й кінцевими споживачами формуються ланцюги поставок. Такі ланцюги орієнтують підприємство на такий підхід, за яким потреби ринку трансформуються у план і стратегію виробництва, пов’язуючи його з усіма учасниками товаропотоку. Як зазначає Є. Крикавський, сьогодні підвищується ефективність використання світових ресурсів (у сферах персоналу, матеріалів, енергії і капіталу) внаслідок застосування глобальних джерел постачання [6, с. 142]. Ланцюг поставок існує де-факто, відображаючи концепції інтегрального бізнес-планування, яких дотри-муються уже тривалий час науковці і практики у сфері логістики, стратегічного управління та дослідження опера-цій. Активізація інтересу до формування ланцюгів поставок та систем ефективного управління ними визначається розвитком на стратегічному рівні відносин між вантажовідпра-вниками і перевізниками, відносин між виробниками кінцевої готової продукції і постачальниками необхідних матеріальних ресурсів та посередниками просування про-дукції у каналах розподілу. Відтак формується досить складна схема взаємодії підприємств, що пов’язані певною послідовністю технологічних стадій та процесами просуван-ня продукції на ринок. Визначення змісту поняття «ланцюг поставок» деякими науковцями наведено у табл. 1.1. Таблиця 1.1 Визначення змісту поняття «ланцюг поставок»