0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління збутовою діяльністю підприємства на прикладі департаменту продаж паперової продукції ПрАТ «Київський картонно-паперовий комбінат» (ID:698238)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 80
Рік виконання: 2020
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Визначення економічної сутності, ознак та складових збутової діяльності підприємства Сутність збуту в системі маркетингу підприємства 6 1.2. Методичні підходи та система показників оцінювання ефективності збутової діяльності підприємства 11 1.3. Особливості реалізації функцій управління в збутовій діяльності Основи управління збутовою діяльністю підприємства 18 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЗБУТОВОЇ СИСТЕМИ НА ПРАТ «КИЇВСЬКИЙ КАРТОННО-ПАПЕРОВИЙ КОМБІНАТ» 26 2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства 26 2.2. Аналіз системи збуту продукції на підприємстві 26 2.3. Оцінка ефективності управління збутовою діяльністю підприємства 26 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ РОЗВИТКУ ЗБУТОВОЇ СИСТЕМИ НА ПРАТ «КИЇВСЬКИЙ КАРТОННО-ПАПЕРОВИЙ КОМБІНАТ» 27 3.1. Напрями підвищення ефективності збуту продукції підприємства 27 3.2. Інструменти формування лояльності споживачів до продукції підприємтва 27 3.3. Розробка та впровадження заходів по стимулюванню збуту нової продукції 27 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 30 ДОДАТКИ 34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Розвиток ринкових умов і стабілізація економічних процесів в Україні значною мірою залежать від ефективності управління підприємств. У цих умовах збутову політику підприємств слід розглядати як таку економічну систему, ефективність якої залежить від характеру взаємодії з діловими партнерами, конкурентами, посередниками та органами державного управління. Одним з найважливіших завдань підприємства для забезпечення ефективного збуту вважається формування конкурентоспроможної організаційної структури як елементу складної комплексної системи управління збутом. У цьому зв’язку доцільно розглянути процес планування і організації збуту на підприємстві. Збутова діяльність підприємств, що займаються різного роду економічною діяльністю, стала ще більш складним процесом через мінливість конкурентного середовища та посилення ризиків невизначеності в Україні та світі взагалі, що у свою чергу актуалізувало необхідність проведення наукових досліджень, спрямованих на пошук нових, більш оптимальних підходів до планування та організації збутової діяльності підприємства. Проблеми збуту підприємств на теоретичному і методологічному рівнях досліджували як іноземні, так і вітчизняні науковці: Л.В. Балабанова, Г. Дж. Болт, О.О. Брух, Л.Е. Варданян, В.М.Власова, С.С. Гаркавенко, Ф. Котлер, В.Я. Кардаш, А. Кус, Т.І. Лук’янець, Т.Б. Надтока, А.О. Старостіна, В.П. Хлусов та ін. Однак окремі теоретичні та практичні аспекти формування системи збуту суб'єктів господарювання досліджено недостатньо повно.