Зразок роботи
Актуальність теми. Смартфони та інші мобільні пристрої не тільки стали частиною нашого повсякденного життя, вони – повноцінне продовження нас. За допомогою мобільних телефонів люди не тільки спілкуються один з одним, але і замовляємо товари з магазинів, купуємо квитки, бронюємо житло, викликаємо таксі, використовуємо телефони як навігатори, фото- і відеокамери, читалки, онлайн-банки, і просто як спосіб розважитися і скоротати час. Згідно зі статистикою, опублікованою в Datareportal, 67% дорослих людей в усьому світі використовують смартфони щодня, а це майже 5,19 млрд осіб (при загальній кількості населення в 7,75 млрд). Тенденція до переходу з простих мобільних пристроїв на багатофункціональні смартфони з кожним роком тільки збільшується. Отже, актуальність розробки мобільних додатків зростає не те що з кожним роком, а й з кожним місяцем.
Сучасний рівень розвитку інформаційних технологій відкриває перспективи використання користувачами принципово нових сервісів в освіті – «мобільного навчання», що надає можливість навчатися незалежно від місця і часу, забезпечуючи неперервність і максимальну гнучкість навчального процесу. Мобільне навчання є новою освітньою парадигмою, на основі якої створюється інше навчальне середовище, яке робить сам процес навчання всеохоплюючим та мотивує до неперервної освіти і навчання протягом життя. Одним із завдань мобільного навчання є розробка та впровадження відповідних мобільних додатків. При цьому ключовим аспектом розроблення і реалізації будь-якої бізнес-ідеї є наявність у системі менеджменту чітко розробленого бізнес-плану.
Аналіз останніх досліджень і публікацій. Проблематика розроблення бізнес-планів розвитку різноманітних суб’єктів господарювання у різних сферах діяльності досить широко вивчалася й аналізувалася зарубіжними та вітчизняними науковцями і практиками, серед яких: К. Барроу, П. Барроу, Р. Браун, Б. Форд, Д. Бористайн, П. Пруэтт, С.Ф. Покропивний, Н.В. Данік, О.С. Кваша, Л.А. Лаврів, C.М. Макаренко, Н.М. Олійник, М.В. Масловська, Н.О. Перевозчикова, О.В. Михайленко, А.А. Лобас, Г.О. Селезньова, В.В. Сиров та ін. Однак слід зазначити, що процес складання бізнес-планів в контексті новітніх трендів розвитку креативних індустрій залишається недостатньо вивченим, що й визначає актуальність вибраної теми.
Мета дослідження – розширення та поглиблення теоретичних положень розроблення бізнес-планів торговельного підприємства в сучасних умовах, а також розробка та економічне обгрунтування ефективості бізнес-проекту розробки мобільного додатку для опанування сценічної мови.
Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань дослідження:
розглянути особливості організації бізнес-планування в сучасних умовах;
висвітлити тенденції на ринку креативних індустрій в Україні;
дослідити особливості розвитку ринку креативних індустрій;
визначити концепцію, мету та задачі бізнес-проекту;
скласти інвестиційний план: джерела фінансування, напрями капіталовкладень, графік фінансування бізнес-проекту;
розробити організаційно-виробничий план бізнес-проекту;
проаналізувати цільовий ринок та скласти маркетингову стратегію бізнес-проекту;
провести фінансову і економічну оцінку бізнес-проекту;
скласти SWOT-аналіз підприємства;
оцінити ефективність бізнес-плану;
визначити фактори економічного ризику та хід розвитку проекту.
Об’єктом дослідження є процес розроблення та реалізація бізнес-плану розробки мобільного додатку для опанування сценічної мови.
Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти складання бізнес-планів підприємства в сучасних умовах.
В процесі написання роботи було використано сукупність загальноприйнятих методів і прийомів наукового пізнання.
Теоретичною і методологічною основою досліджень стали наукові праці вітчизняних вчених з проблем теорії і практики складання бізнес-планів підприємства, законодавчі та нормативні акти.
У процесі дослідження використані такі методи економічних досліджень: абстрактно-логічний (теоретичні узагальнення і формування висновків), статистико-економічний (розроблення бізнес-плану), графічний (для наочного зображення інформації), розрахунково-конструктивний та експериментальний (оцінка ефективності та можливих ризиків бізнес-плану) та інші.
Інформаційною базою дослідження були законодавчі та нормативні акти Верховної Ради та Уряду України, офіційні матеріали Державного комітету статистики України, Міністерства аграрної політики та продовольства України, наукові літературні джерела.
Обсяг і структура дипломної роботи. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків.