Зразок роботи
Актуальність теми дослідження. Загальні тенденції економічного розвитку неминуче означають, що компанії повинні оволодівати сучасними досягненнями науково-технічного прогресу. Підприємства повинні ризикувати, застосовуючи новітні досягнення науки, нових продуктів і технологій, організації управління та виробництва. Ще одним великим ризиком є пасивне очікування моменту, коли ситуація стане повністю зрозумілою. Ризик, пов’язаний із впровадженням різних інновацій, різний: інновації щодо часткової модернізації виробничих підприємств і технологій, відновлення продукції, зменшення виробничих витрат та збільшення матеріального інтересу команди в результатах роботи пов'язані з незначним ризиком, а також обов'язковими вимогами до постійного підвищення ефективності виробництва.
Наукові дослідження проблематики інноваційної діяльності підприємств та впровадження досягнень науково технічного прогресу у виробництво проводили вітчизняні та зарубіжні вчені, зокрема: І. Лукінов, М. Чумаченко, В. Карпов, А. Коренной, О. Амоша, Ю. Бажал, Л. Барютін, С. Козьменко, В. Бабич, П. Завлін, А. Васильєв, С. Ілляшенко, С. Покропивний, В. Захарченко, А. Кац, В. Трапезніков, М. Дворцин, В. Юсім, О. Семенюк, Л. Водачек, О. Водачкова, О. І. Дацій, П. С. Харів, О.М. Собко, С.М. Ілляшенко, О.В. Прокопенко, в.г. Федоренко, А.А. Пересада, В.в. Стадник, М.А. Йохна, О.М. Грубляк, М.А. Іванюк, О.М. Колодізєв, А.А. Пересада та інші.
Разом з тим, теоретичні та практичні аспекти інноваційної діяльності у видавничо-поліграфічної галузі розроблені недостатньо та потребують уточнення і подальшого розвитку в сучасних умовах.
Метою дослідження є обґрунтування теоретичних положень та розробка практичних рекомендацiй щодо удосконалення інноваційної діяльності підприємства шляхом використання досягнень науково-технічного прогресу.
Досягнення даної мети здійснюється через вирішення наступних завдань:
• розкрити сутність науково-технічного прогресу та інноваційної їдіяльності підприємства;
• розглянути особливості інноваційного розвитку видавничо-поліграфічної галузі;
• визначити методи оцінки економічної ефективності інноваційної діяльності підприємства;
• дати загальну характеристику підприємства;
• проаналізувати сучасний економічний стан підприємства;
• оцінити ефективність інноваційної діяльності підприємства;
• визначити напрями активізації інноваційної діяльності підприємства;
• запропонувати шляхи удосконалення управління інноваційними процесами на підприємстві.
Об’єктом дослідження є процес інноваційної діяльності підприємства.
Предметом дослідження є теоретико-методичні та практичні аспекти інноваційної діяльності підприємства. Поглиблені дослідження здійснені на матеріалах ЗАТ Рекламно-поліграфичний центр «Діалог».
Методи дослідження: Для реалізації поставлених у магістерській роботі завдань було використано такі методи дослідження: абстрактно-логічний (теоретичні узагальнення і формування висновків), статистико-економічний (аналіз ефективності інноваційної діяльності підприємства у досліджуваному підприємстві), графічний (для наочного зображення інформації), розрахунково-конструктивний та експериментальний (напрями активізації інноваційної діяльності підприємства) та інші.
Інформаційною базою дослідження були законодавчі та нормативні акти Верховної Ради України, річні звіти та документи первинного й бухгалтерського обліку ЗАТ Рекламно-поліграфичний центр «Діалог», наукові літературні та інтернет джерела.
Практичне значення одержаних результатів дипломної роботи полягає у наданні рекомендацій, спрямованих на удосконалення інноваційної діяльності підприємства шляхом використаня досягнень НТП.
Обсяг і структура дипломної роботи. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків.
Основний зміст викладено на ____ сторінках друкованого тексту, магістерська робота містить ___ таблиць і ___ рисунків. Список використаних джерел включає ____ найменувань.
Прошли апробацію на Міжнародної науково-практичної конференції фахівців, магістрантів, аспірантів та науковців «Управління проектами: проектний підхід в сучасному менеджменті (13-14 листопада 2020 р. м. Одеса).