0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості використання ціни в умовах маркетингового комплексу (ID:698427)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 50
Рік виконання: 2020
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЦІНОУТВОРЕННЯ У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Суть цін та основні методи ціноутворення 5 1.2. Маркетингова цінова політика в системі управління вітчизняними підприємствами 9 1.3. Алгоритм формування цін та цінової політики вітчизняних підприємств 14 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ ЦІНИ У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «ЖИТОМИРСЬКИЙ МАСЛОЗАВОД» 19 2.1. Характеристика маркетингового комплексу управління ПАТ «Житомирський маслозавод» 19 2.2. Аналіз цінової політики ПАТ «Житомирський маслозавод» 25 2.3. Аналіз ефективності маркетингової та цінової політики ПАТ «Житомирський маслозавод» 29 РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ ЕФЕКТИВНОГО ФОРМУВАННЯ ЦІН ТА ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «ЖИТОМИРСЬКИЙ МАСЛОЗАВОД» 38 3.1. Заходи щодо удосконалення маркетингової політики підприємства 38 3.2. Напрями ефективного використання ціни у системі формування ефективного комплексу маркетингу ПАТ «Житомирський маслозавод» 41 ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Ціна є найважливішим важелем ринкової політики будь-якого підприємства. Вона є одним із елементів комплексу маркетингу, що забезпечує фінансову стабільність підприємству, тобто створює прибуток. Загострення конкуренції на внутрішньому та зовнішньому ринках робить для українських виробників актуальною задачу підвищення їх конкурентоспроможності. Досягнення цієї мети можливе за умов удосконалення цінової політики, а також підвищення якості продукції. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Проблеми ціноутворення займають чільне місце в дослідженнях як зарубіжних, так і вітчизняних вчених. Розкриття актуальності цієї теми можна простежити у роботах таких відомих авторів, як Артус М.М., Безкоровайна С.В., Білобловський С.В., Волкова М.В., Дідківський М.І., Касперович Ю.В., Корман І.І., Редченко К.І. та ін. Проте, теоретичні розробки стосовно проблеми використаня ціни в умовах маркетингового комплексу потребують подальшого дослідження. Мета дослідження обгрунтування теоретичних аспектів цінової політики підприємств та визначення особливостей формування цінової політики для досягнення високого рівня товарності та рентабельності в умовах маркетингового комплексу. Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань дослідження:  дослідити сутність цін та основні методи ціноутворення;  опрацювати теоретичні основи цінової політики підприємства та системи корегування цін;  розглянути алгоритм процесу формування цінової політики підприємства;  дослідити цінову політику ПАТ «Житомирський маслозавод»;  аналіз маркетингово управління ПАТ «Житомирський маслозавод»;  оцінити ефективність маркетингової та цінової політики ПАТ;  визначити напрямки ефективного використання ціни з метою формування ефективного комплексу маркетингу;  обгрунтувати заходи щодо удосконалення маркетингової політики підприємства. Об’єктом дослідження є процес ціноутворення в умовах маркетингового комплексу. Предметом дослідження є теоретичні, організаційно-економічні та науково-практичні аспекти ціноутворення.