0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Цінова політика підприємства за умов виходу на міжнародний ринок (ID:698428)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 65
Рік виконання: 2020
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЦІНОУТВОРЕННЯ У ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Суть цін та їх система в аграрному виробництві 5 1.2. Організація зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві 10 1.3. Ціноутворення у зовнішньоекономічній діяльності підприємства 14 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ ЦІНИ У ДІЯЛЬНОСТІ ПрАТ «ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» 19 2.1. Аналіз кон’юктури ринку молока в Україні 19 2.2. Аналіз дільності ПрАТ «Тернопільський молокозавод» 27 2.3. Аналіз маркетингової діяльносі та цінової політики ПрАТ «Тернопільський молокозавод» 37 РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ УДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ У ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПрАТ «ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» 44 3.1. Шляхи виходу на зовнішній ринок продукції ПрАТ «Тернопільський молокозавод» 44 3.2. Удосконалення цінової політики у зовнішьоекономічній діяльності підприємства 50 ВИСНОВКИ 56 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 59 ДОДАТКИ 64
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Зовнішньоекономічна діяльність є одним із важливих чинників стабільного розвитку національного господарства країн світу. Зовнішньоекономічна діяльність - це процес розвитку господарських зв’язків між національними суб’єктами суспільного виробництва та їх зарубіжними партнерами як на території України, так і за її межами. Розвиток зовнішньоекономічної діяльності - суттєвий чинник підвищення ефективності господарської діяльності як на рівні окремих підприємств, так і в масштабах усієї країни. Ціна є найважливішим важелем ринкової політики будь-якого підприємства. Вона є одним із елементів комплексу маркетингу, що забезпечує фінансову стабільність підприємству, тобто створює прибуток. Загострення конкуренції на внутрішньому та зовнішньому ринках робить для українських виробників актуальною задачу підвищення їх конкурентоспроможності. Досягнення цієї мети можливе за умов удосконалення цінової політики, а також підвищення якості продукції. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Проблеми ціноутворення займають чільне місце в дослідженнях як зарубіжних, так і вітчизняних вчених. Розкриття актуальності цієї теми можна простежити у роботах таких відомих авторів, як Артус М.М., Безкоровайна С.В., Білобловський С.В., Волкова М.В., Дідківський М.І., Касперович Ю.В., Корман І.І., Редченко К.І. та ін. Особливостям розвитку зовнішньоекономічної діяльності присвячено роботи таких науковців, як О. Яворський, І. Багрова, В. Бурмістров, К. Холодов, Г Дроздова, В. Новицький, Ю. Лисенко, П. Єгоров, А. Козаченко, Г Остапова, Н.Шмельова, А.Спартака, А.Бузгаліна, А.Киреєва, Є.Кочетова та ін. Проте, теоретичні розробки стосовно проблеми удосконалення цінової політики підприємства за умов виходу на міжнародний ринок потребують подальшого дослідження. Мета дослідження обгрунтування теоретичних аспектів цінової політики підприємств та визначення особливостей формування цінової політики підприємства за умов виходу на міжнародний ринок. Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань дослідження:  дослідити сутність цін та їх система в АПК;  опрацювати теоретичні основи організації зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві;  розглянути ціноутворення у зовнішньоекономічній діяльності підприємства;  надати загальну характеристику діяльності ПрАТ «Тернопільський молокозавод»;  аналіз цінової політики ПрАТ «Тернопільський молокозавод»;  оцінка потенційних ринків збуту ПрАТ «Тернопільський молокозавод» при здійсненні ЗЕД;  визначити шляхи виходу на зовнішній ринок продукції ПрАТ «Тернопільський молокозавод»;  удосконалення цінової політики у зовнішьоекономічній діяльності підприємства. Об’єктом дослідження є процес ціноутворення в умовах виходу на зовнішній ринок. Предметом дослідження є теоретичні, організаційно-економічні та науково-практичні аспекти ціноутворення