0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

стратегії підприємства (ID:74018)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 98
Рік виконання: 2014
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПОБУДОВИ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Поняття та визначеня стpaтeгiї пiдпpиємствa 1.2 Мapкeтингoвi пpoгpaми виxoду підприємтсива нa зoвнiшнi pинки. 1.3 Бaзoвi стpaтeгiї poсту фipми пpи виxoдi нa зoвнiшнi pинки. РОЗДІЛ 2. Аналіз виходу фірми на міжнародний ринок. 2.1 Аналіз ринку виробництва металевих виробів світу. 2.2 Оцінка виробничо-господарської діяльності ПАТ «Дружківський завод металевих виробів» та його конкурентних переваг. 2.3 Дослідження сучасного стану та особливостей розвитку ринку металевих виробів в Україні. РОЗДІЛ 3. Шляхи удосконалення маркетингової товарної політики фірми при виході на міжнародні ринки. 3.1 Стратегічні цілі та завдання ПАТ «Дружківський завод металевих виробів» при виході на міжнародні ринки. 3.2 Напрямки підвищення ефективності виходу підприємства на зарубіжні товарні ринки. ВИСНОВОК СПИСОК ВИКОРИСТАННИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову