0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Планування виробничої потужностї підприємства та методичні принципи її розрахунку (ID:833534)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 53
Рік виконання: 2022
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ ВИРОБНИЦТВА ТА ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ 5 1.1.Зміст та завдання виробничої програми підприємства 5 1.2 Обґрунтування виробничої програми виробничою потужністю 11 1.3 Визначення максимально можливого випуску продукції за наявної потужності 15 РОЗДІЛ 2. ДІЮЧА ПРАКТИКА ПЛАНУВАННЯ ВИРОБНИЦТВА ТА ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ НА ПАТ «ДОБРОБУТ» 20 2. 1 Характеристика підприємства як бази планування 20 2.2 Аналіз обсягів виробництва та реалізації продукції ПАТ «Добробут» 29 2.3 Визначення виробничої потужності ПАТ «Добробут» 34 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО ОПТИМІЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА ТА ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ 36 3.1 Заходи щодо оптимізації виробництва та збуту продукції 36 3.2 Економічне обґрунтування заходів щодо поліпшення планування виробництва та збуту продукції 40 ВИСНОВКИ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 48 ДОДАТКИ………………………………………………………………………..53
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Одним з найважливіших показників, що характеризують можливості підприємства, є його виробнича потужність – максимально можливий обсяг випуску продукції (видобутку і перероблення сировини або виконання певних робіт, послуг) за одиницю часу (зміна, доба, місяць, рік) у визначеній номенклатурі й асортименті при повному завантаженні устаткування і виробничих площ з урахуванням прогресивної технології та організації виробництва. Величина потужності підприємства формується під впливом багатьох чинників: склад устаткування, його кількість за видами та структура; техніко-економічні показники використання норми (продуктивності) устаткування, виробничих площ; номенклатура й асортимент продукції (послуг), їх трудомісткість за умови використання даного складу устаткування; фонд часу роботи устаткування (режим роботи підприємства) тощо. Основним завданням планування виробництва та реалізації продукції є максимальне задоволення потреб споживачів і народного господарства в цілому у високоякісній, конкурентоспроможній продукції при найкращому використанні ресурсів з метою отримання прибутку. План виробництва продукції (виробнича програма) визначає складність та якість продукції, яка підлягає виготовленню й доставці споживачам у плановому періоді згідно з договорами поставок. Цей план є вихідним і провідним розділом як перспективного так і поточного планування економічного і соціального розвитку підприємства. На його основі визначаються потреби у виробничих ресурсах, економічні результати господарської діяльності підприємства та інші розділу плану економічного і соціального розвитку. Ступінь розробленості проблеми. Питання планування виробництва і реалізації продукції сільськогосподарського підприємства досліджувалось у роботах таких ануковців, як: Ачкасова А. Є., Баранова О. Г., Бойчика І.М., Василюка В. В., Гавви В. М., Гука Д. В., Гуржія Н. М., Дація О. І., Дем’яненка М.Я., Єрмакова О. Ю., Лисенка М. В., Лузана Ю.Я., та інших. Метою курсової роботи є дослідження методики планування виробничої потужності підприємства та розробка заходів щодо оптимізації виробництва і збуту продукції. Мета курсової роботи передбачає виконання таких завдань: ‑ визначити міст та завдання виробничої програми підприємства; ‑ обґрунтувати виробничу програму виробничої потужності; ‑ визначити максимально можливий випуск продукції за наявної потужності; ‑ охарактеризувати підприємство як базу планування; ‑ проаналізувати обсяги виробництва та реалізації продукції ПАТ «Добробут»; ‑ визначити виробничу потужність ПАТ «Добробут»; ‑ розробити заходи щодо оптимізації виробництва та збуту продукції; ‑ визначити економічне обґрунтування заходів щодо поліпшення планування виробництва та збуту продукції. Об’єктом курсової роботи є господарська діяльність підприємства. Предметом дослідження курсової роботи є планування виробничої потужностї підприємства та методичні принципи її розрахунку. Для виконання поставлених завдань використовуються такі методи дослідження: експертно-оцінний, евристичний, екстраполяційний, інтерполяційний, дослідно-статистичний, балансовий. Інформаційна база дослідження. .нформаційною базою дослідження є офіційні дані Міністерства аграрної політики та продовольства, Державної служби статистики України, фінансова звітність досліджуваного підприємств, наукові статті монографії, інформація із мережі Internet, а також результати власних досліджень.