0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Іміджева діяльність підприємства (ID:837881)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 55
Рік виконання: 2023
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Введення 1. Теоретичні основи рекламної та іміджевої діяльності 1.1 Реклама, її види, сутність і цілі 1.2 Методи і способи рекламної діяльності 1.3 Поняття і сутність іміджу організації 1.4 Формування іміджу організації 2. Шляхи підвищення ефективності реклами та іміджевої діяльності 2.1 Загальна характеристика підприємства 2.2 Аналіз господарської діяльності підприємства 2.3 Аналіз рекламної та іміджевої діяльності підприємства, оцінка їх ефективності 3. Рекомендації щодо підвищення ефективності рекламної діяльності підприємства «Ритм» та формування його позитивного іміджу 3.1 Розрахунок і формування рекламного бюджету 3.2 Шляхи створення та підтримки позитивного іміджу фірми Висновок Список літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У сучасних умовах, багато організацій недооцінюють важливість формування свого позитивного іміджу. Імідж надає інформаційне, психологічне, емоційний вплив на споживача, відповідно маніпулюючи його вибором. Покращуючи ставлення споживача до фірми і її продукції, позитивний імідж безпосередньо впливає, як на обсяг продажів, так і на задоволеність споживачів продукцією організації. Він формує лояльність споживача, розширює сферу партнерства, полегшує доступ до різних ресурсів: фінансовим, інформаційним, людським, матеріальним. Так само імідж є однією з головних складових бренду. Навіть якщо організація не займається своїм іміджем, це не означає, що його немає взагалі. У цьому плані імідж як «неприборкана стихія», непередбачувано яким він може стати. Необхідно при цьому завжди пам'ятати, що конкурент може займатися девальвацією іміджу суперника, в такому випадку, якщо організація не бере до уваги діяльність конкурента і продовжує ігнорувати свою іміджеву політику, то ні до чого хорошого це не призведе. Організаціям постійно необхідно проводити аналіз і дослідження свого іміджу, для того щоб постійно бути в курсі про тенденції його змін в позитивну або негативну сторону. Кращим інструментом дослідження, аналізу і коригування іміджу є PR. Безпосередньо «спілкуючись» зі своїми клієнтами можливо активно в реальному часі управляти своїм іміджем, і знати в якому напрямку організація повинна рухатися далі. Дослідження іміджу досить дорогий інструмент маркетингу, але при правильному проведенні дослідження організація отримує вичерпну інформацію про себе. Далі організація, орієнтуючись на аналіз проведеного дослідження, в силі скласти план або масштабну кампанію щодо формування або коригування вже наявного іміджу. Актуальність дослідження рекламної та іміджевої діяльності полягає в тому, що сучасний ринок не залишає шансу на розвиток тим компаніям, які неправильно позиціонують себе на ринку, тому що відомо, що сьогодні споживачі купують не товар, а «бренд».