0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Підтримання конкурентних переваг шляхом реінжинірингу на ТзОВ ”Новітекс” (ID:880424)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 51
Рік виконання: 2022
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1 Теоретичні засади конкурентних переваг підприємства 1.1 Сутність та властивості конкурентних переваг 1.2 Види конкурентних переваг 1.3 Реінжиніринг- інструмент підтримання конкурентних переваг 2 Конкурентний аналіз та ідентифікація конкурентних переваг ТзОВ «Новітекс» 2.1 Загальна характеристика ТзОВ ”Новітекс” 2.2 Аналіз організаційної структури ТзОВ ”Новітекс” 2.3 Аналіз конкурентного середовища й оцінка конкурентноздатності ТзОВ ”Новітекс” 3 Пропозиції щодо підтримання та підвищення рівня конкурентних переваг на ТзОВ ”Новітекс” 3.1 Розробка заходів, щодо підтримання конкурентних переваг шляхом реінжинірингу на ТзОВ ”Новітекс” 3.2. Вибір та обгрунтування запропонованих заходів Висновки Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
В жорсткому конкурентному середовищі вітчизняні підприємства можуть успішно діяти завдяки створенню механізму забезпечення стійкого стану на ринку. Будучи неодмінною умовою існування ринку та реалізації його функцій, конкуренція здобуває різні форми, кожна з який є діючим важелем регулювання економіки. В свою чергу підвищенню конкурентоспроможності та ефективності функціонування підприємства в значній мірі сприяє науково обґрунтоване формування конкурентних переваг підприємства, які є основним механізмом стійкості рівня підприємства. Конкурентні переваги показують, у яких областях підприємство досягло більш високих результатів, чим конкуренти. Конкурентні переваги дозволяють правильно виробити стратегію позиціонування товарів і послуг на ринку, вибравши цільові ринкові сегменти і сконцентрувати там фінансові ресурси підприємства. У ринковій економіці основним фактором комерційного успіху підприємства з будь-якою формою власності є конкурентоздатність його продукції, тобто наскільки вона краща від аналогів, що випускаються конкуруючими підприємствами. Саме вміння правильно аналізувати ринок конкурентів, можливості власної фірми та продумати стратегію подальших дій часто є запорукою успіху. Через це тема аналізу конкурентних переваг фірми є дуже актуальною на сьогоднішній день. Передовий закордонний досвід свідчить, що конкурентні переваги, безперечно, є найбільш вагомою складовою конкурентоспроможності, але разом з тим, можливості реалізації цих переваг, визначаються значним числом параметрів і умов, більшість з яких розповсюджується не тільки на товар, але і на підприємство, фірму і навіть країну. Важливішою передумовою ефективного функціонування підприємства в сучасних умовах є знання потреб споживачів і особливостей його потенційних ринків збуту, рівня конкурентоспроможності на них як товаровиробника. Неабияке значення має оцінка здібності того чи іншого конкурента до створення конкурентних переваг. Конкурентні переваги можуть проявлятися як у зовнішньому, так і у внутрішньому середовищі. Основними конкурентами є підприємства, що входять до складу однієї стратегічної групи. Посилення або ослаблення позицій окремих груп і підприємств усередині групи пов’язано з набуттям або втратою окремих конкурентних переваг. Зміни характеристик підприємств можуть створювати умови для переходу їх з одної стратегічної групи до іншої. Перехід до іншої групи потребує перегляду стратегічного балансу, цілей та стратегій підприємства. Особливе значення має оцінка місця та ролі підприємства в новій для нього стратегічній групі, а також аналіз нових конкурентів. Тому головне для будь-якого підприємства чи організації — це створення та підтримка конкурентних переваг, які створюють їхню конкурентоспроможність і є основою їхньої стратегії. Так, успішне сполучення організаційної структури та зовнішнього оточення не виникає самостійно, воно є результатом цілеспрямованої діяльності набуття підприємством конкурентних переваг, у тому числі організаційних, якими є досконалі об’єкти системи управління. Для визначення своєї позиції на ринку фірмі необхідно порівняти окремі параметри функціонування та результати діяльності підприємства з основними конкурентами, що дасть змогу не лише зробити «миттєве фото» стану, що склався в галузі та «стратегічній групі», а й визначити слабкі та сильні сторони підприємства відносно основних конкурентів, спрогнозувати можливі варіанти розвитку ситуації, розробити відповідні стратегії посилення позитивних тенденцій та ослаблення негативних (у межах можливого). А далі фірма може застосувати безліч інструментів і методик для підтримання своїх позицій і конкурентних переваг. В даній роботі буде використаний такий інструмент як реінжиніринг, суть якого полягає в революційних перетвореннях та в результаті отримання додаткових конкурентних переваг, а, відповідно, підвищення конкурентоспроможності і прибутковості компанії Основна мета написання курсової роботи – вивчити та проаналізувати сутність конкурентних переваг фірми та їх підтримання на основі реінжинірингу. Об’єктом досліджень даної роботи є ТзОВ «Новітекс» - одне з найбільш перспективних швейних шкіряних підприємств Закарпатської області, яке успішно працює і розвивається у швейній галузі та постачає покупцям якісні шкіряні вироби. Предметом дослідження виступають конкурентні переваги підприємства в сучасних умовах ринкової економіки. Основними завданнями даної курсової роботи є :  розкрити основні теоретичні засади сутності конкурентних переваг, їх види та методи оцінки  пояснити та обґрунтувати поняття реінжинірингу як інструменту підтримання конкурентних переваг  проаналізувати діяльність фірми «Новітекс», зокрема дати загальну характеристику об’єкта, його основних техніко-економічних показників та їх динаміки;  дати оцінку конкурентноздатності ТзОВ „Новітекс” стосовно основних конкурентів на ринку шкіряних виробів  на основі проведеної оцінки ідентифікувати конкурентні переваги фірми задля досягнення її успіху  здійснити SPACE – аналіз ТзОВ „Новітекс”  розробити напрями щодо підтримання та підвищення рівня конкурентних переваг на ТзОВ „Новітекс” на основі реінжинірингу шляхом ідентифікації бізнес-процесів. Інформаційно-методологічна база досліджень курсової роботи — звітні документи ТзОВ «Новітекс» за 2020-2022 роки, наукові джерела, друковані видання, підручники та праці фахівців в галузі стратегічного менеджменту та управління конкурентоспроможністю.