0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Характеристика базових конкурентних стратегій (ID:902803)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 36
Рік виконання: 2022
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ КОМПАНІЇ…5 1.1 Сутність та значення конкуренційної стратегії…………………………………...5 1.2 Основні конкурентивні стратегії підприємства…………………………………..8 1.3 Процес формування конкурентної стратегії підприємства……………………..14 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ КИЇВСЬКА ФАБРИКА КОНДИТЕРСЬКА “СВІТОЧ” ТА ДІАГНОСТИКА ЙОГО КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ…………………...………………………………………………………..17 2.1 Загальна характеристика компанії………………………………………………..17 2.2 Аналіз господарської діяльності ПАТ «СВІТОЧ»………………………………18 2.3 Оцінка фінансового стану підприємства…………………………………………23 2.4 Аналіз конкурентної стратегії компанії………………………………………….26 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИ ТА НАПРЯМИ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ КОМПАНІЇ…………………………………………………………………………….29 3.1 Напрями вдосконалення конкурентної стратегії компанії……………………...29 3.2 Вплив пропонованих заходів на діяльність компанії……………………………30 ВИСНОВКИ…………………………………………………...………………………34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………………..36
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Всі ці конкурентні стратегій займають різну позицію на ринку і передбачають зовсім різний підхід до управління бізнесом. На ринку, де покупці переважно чутливі до ціни, прагнення бути виробником із найнижчими загальними витратами в галузі є надзвичайно конкурентним підходом. Мета полягає в тому, щоб створити стійку перевагу в ціні над конкурентами, які пропонують нижчі ціни. Особливу увагу класифікації конкурентних стратегій підприємства приділяв М.Портер. Стратегії які він виділяє є універсальними і за його словами підійдуть будь-якому підприємству, в будь-якому конкурентному середовищі і допоможуть досягти цілей. Стратегія лідерства передбачає зниження собівартості продукції або робіт, що приваблює велику кількість покупців. Лідерство буде ефективним, якщо: ціна є домінуючою конкурентоспроможністю; продукти стандартизовані та прості у виробництві. Основними ризиками є небезпека імітації, невчасна зміна продукції та копіювання провідних переваг конкуруючими компаніями. Стратегія диференціації покликана забезпечити продукції компанії особливих рис та відмінностей, які відрізняють її від продукції компаній-конкурентів і сприяють збільшенню кількості покупців. Загроза нових технологій і зневага до ціни виявляються основними ризиками. Стратегія оптимальних витрат - пропонує покупцям можливість купувати за гроші вагому цінність через поєднання низької вартості та широкої диференціації продукту. Основна мета в тому, аби забезпечити найкращу вартість і ціну по відношенню до виробників продукції подібних характеристик і якості. Стратегія фокусування, яка заснована на низьких витратах – зорієнтована на чітко визначений, не широкий сегмент покупців, де фірма лідирує серед своїх конкурентів за рахунок низьких витрат виробництва. Стратегія фокусування, яка заснована на диференціації продукції – задовільняє представників обраного сегменту товарами та послугами, які якомога краще відповідають та задовільнять їх вимогам.