Підприємництво в сфері надання торговельно-посередницьких послуг (ID:943996)
Зміст
ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗДІЙСНЕННЯ ТОРГОВЕЛЬНО-ПОСЕРЕДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 4
1.1 Торговельно-посередницька діяльність та її функції 4
1.2 Суб'єкти торговельного посередництва та організаційні форми їх діяльності 9
1.3 Організація діяльності торговельно-посередницьких підприємств 11
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СФЕРІ НАДАННЯ ТОРГОВЕЛЬНО-ПОСЕРЕДНИЦЬКИХ ПОСЛУГ 16
2.1 Сутність та види торговельно-посередницьких послуг на ТОВ «АТБ» 16
2.2 Системний підхід до організації діяльності торговельно-посередницького підприємства ТОВ «АТБ»
21
2.3 Торговельно-посередницька діяльність в Україні: проблеми та перспективи розвитку 25
ВИСНОВКИ 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33
Зразок роботи
ВСТУП
За сучасних умов становлення ринкової економіки та розвитку сфери торгівлі все більше нових підприємств намагається вийти на ринок, здійснювати сою діяльність та отримувати бажаний дохід. Значна увага приділяється саме проблемам оптимізації процесу виходу на ринок та просування нової продукції від підприємства-виробника до споживача. Результат підприємства у значній мірі залежить від діяльності торговельно-посередницького підприємства та від раціонально визначених каналів збуту і розподілу, асортименту та якості продукції/послуг.
Торговельно-посередницька діяльність є обов’язковим сегментом ринку. Підприємства використовують торговельних посередників для більш зручного споживання товарів/послуг; зниження витрат на просування та реалізації продукції; зниження рівня запасів та матеріально-технічних ресурсів; встановлення ефективного зв’язку із споживачами та підвищення конкурентних переваг продукції, а також можливість вільного доступу до інформації [18].
Ефективне управління компанією є однією із першочергових проблем розвитку сучасних підприємств в умовах ринкового середовища. Забезпечення ефективного процесу управління торговельно-посередницького підприємства впливатиме на досягнення максимального прибутку та розвиток усіх його структур.
Правильний вибір торговельного посередника багато в чому визначає ступінь ефективності угоди. При виборі посередника аналізується ступінь солідності фірми, розглядається, наскільки сумлінно вона відноситься до своїх обов’язків, її діловий авторитет, можливість технічного обслуговування, професійний рівень інженерно-технічного обслуговування, наявність матеріально-технічної бази.
Метою курсової роботи є визначення основних принципів діяльності підприємництва у сфері надання торговельно-посередницьких послуг.
Для досягнення поставленої було визначено та виконано такі завдання:
- визначено сутність торговельно-посередницької діяльності та її функцій;
- досліджено основні сб'єкти торговельного посередництва та організаційні форми їх діяльності;
- охарактеризовано принципи організації діяльності торговельно-посередницьких підприємств;
- визначено сутність та види торговельно-посередницьких послуг на підприємстві ТОВ «АТБ»;
- наведено системний підхід до організації діяльності торговельно-посередницького підприємства ТОВ «АТБ»;
- визначено основні проблеми та перспективи розвитку торговельно-посередницької діяльності в Україні.
Об’єктом дослідження виступає діяльність ТОВ «АТБ».
Предметом дослідження є управління процесом надання торговельно-посередницьких послуг.
Методи дослідження. У ході дослідження було використано такі методи дослідження, як теоретичний, аналітичний, описовий, порівняльний та прогнозний.
Структура курсової роботи. Робота складається із вступу, двох розділів, висновків та списку використаних джерел (30 найменувань). Загальний обсяг роботи складає 35 сторінок. Робота проілюстрована 7 рисунками, 1 таблицею.
Інші роботи з даної категорії: