індивідуальне завдання з практики на ТОВ «ДНІПРОНЕТ» (ID:1047910)
Зміст
ЗМІСТ 1
ВСТУП 2
1 Проаналізувати систему розробки нової продукції підприємства 3
2 Навести характеристику збутової політики підприємства 5
3 Розрахувати інтегральний індекс конкурентоспроможності продукції підприємства 8
ВИСНОВКИ 14
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15
Зразок роботи
Механізм мобілізації інновацій до комерційного застосування передбачає систематичну та постійну роботу, спрямовану на моніторинг ринкової кон’юнктури, дослідження джерел інноваційних можливостей, виявлення перспективних інновацій, придатних для практичного використання, прийняття рішень щодо їх реалізації на підприємстві та організації впровадження шляхом внесення змін в асорти- мент продукції, яку випускає підприємство.
Основною метою збутової політики є забезпечення доступності вироблених товарів і послуг для споживачів. Досягнення даної мети вимагає необхідності вирішення комплексу взаємопов’язаних завдань. По-перше, слід виявити потребу цільового ринку і розрахувати його ємність. По-друге, необхідно визначити ефективні канали розподілу. Що стосується елементів збутової політики, їх можна класифікувати за трьома групами в різних сферах: співпраці з посередниками, комерційних умов, комерційної логістики. Основне призначення збутової політики полягає в забезпеченні доступності вироблених товарів і послуг для споживачів.
Інтеґральний показник конкурентоспроможності товару показує міру його привабливості для покупця. З погляду продавця цю привабливість ототожнюють із чистим прибутком. Останній дорівнює контрактній ціні за мінусом витрат на продаж товару та інших витрат. Отже, конкурентоспроможність товару відображає міру його привабливості для кінцевого споживача. Але параметри і фактори конкурентоспроможності, значущі як для виробника, так і для споживача, часто виявляються невизначеними. Це перешкоджає вдосконаленню та зміцненню позицій за тими параметрами, що задовольняють очевидні та приховані потреби споживачів. Звідси перспективним завданням є розроблення нових та вдосконалення існуючих методик визначення конкурентоспроможності продукції для адекватної оцінки конкурентної позиції продукції на ринку.
Інші роботи з даної категорії: