0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дослідження ступеню раціональності структури асортименту продукції на підприємстві (ID:1049211)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 52
Рік виконання: 2024
Вартість: 850
Купити цю роботу
Зміст
З М І С Т Стор. ВСТУП…………………………………………………………………… 3 РОЗДІЛ 1. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОЦІНЮВАННЯ СТУПЕНЮ РАЦІОНАЛЬНОСТІ СТРУКТУРИ АСОРТИМЕНТУ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ.…………………………………... 5 1.1. Сутність поняття «асортимент продукції» та «структура асортименту продукції»…………………………………………………... 5 1.2. Основні методи оцінювання асортименту продукції та його структури………………………………………………………………… 11 РОЗДІЛ 2. ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА……………………………………………………….. 17 2.1. Загальна інформація про підприємство……………………………... 17 2.2. Характеристика постачальників, посередників, споживачів та конкурентів………………………………………………………………... 2.3. Аналіз основних показників діяльності……………………………... 23 27 РОЗДІЛ 3. ОЦІНЮВАННЯ СТРУКТУРИ АСОРТИМЕНТУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА……………………………………….. 3.1.Характеристика структури асортименту продукції підприємства…. 3.2.Визначення ступеню раціональності структури асортименту продукції…………………………………………………………………... Розділ 4. РОЗРОБЛЕННЯ РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ПОЛІПШЕННЯ СТРУКТУРИ АСОРТИМЕНТУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА……………………………………………………….. 31 31 37 39 ВИСНОВКИ……………………………………………………………… 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………… 49 ДОДАТКИ………………………………………………………………... 52
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність і практична значущість теми. Дослідження ступеню раціональності структури асортименту продукції має велику актуальність у сучасному бізнес-середовищі. Зміна вимог споживачів, швидкі технологічні інновації та зростаюча конкуренція ставлять під сумнів традиційні моделі асортименту товарів. Розуміння ступеня раціональності в цьому контексті допомагає підприємствам адаптуватися до змін, оптимізувати виробництво та забезпечити ефективне задоволення потреб клієнтів. Аналіз раціональності структури асортименту продукції може сприяти покращенню стратегій маркетингу та розробці нових товарів, що відповідають потребам ринку. Крім того, це дослідження може допомогти зменшити витрати на складське утримання та оптимізувати логістику. Враховуючи швидкі зміни в сучасному бізнесі, робота над цією темою має велику практичну значущість, оскільки вона дозволяє підприємствам залишатися конкурентоспроможними та адаптуватися до вимог ринку у найефективніший спосіб. Аналіз монографічних досліджень. Питанням дослідження ступеню раціональності структури асортименту продукції на підприємстві присвячені праці Абрамовича І. А., Бабанського Є. П., Біленького О. Ю., Боднара О.П., Добрянської В.В., Кардаша В.Я., Касича А. О., Колота А.М., Малюка С. О., Мартиненка В.П., Осовської Г.В, Привалової А.Ю, та інших. Наукові дослідження названих авторів та науковців висвітлюють теоретичні основи асортименту продукції а також його основні особливості на підприємстві. Не дивлячись на це, багато аспектів раціональності структури асортименту продукції на підприємстві залишаються малодослідженими, що й зумовило вибір теми курсової роботи, постановку мети і задач дослідження. Мета і завдання дослідження. Метою курсової роботи є дослідження та оцінка ступеня раціональності структури асортименту продукції на підприємстві з метою розроблення рекомендацій щодо поліпшення цієї структури. Виходячи з поставленої мети, завданнями курсової роботи є: - визначити сутність поняття «асортимент продукції» та «структура асортименту продукції»; - охарактеризувати основні методи оцінювання асортименту продукції та його структури; - ознайомитись із загальною інформацією про підприємство; - охарактеризувати постачальників, посередників, споживачів та конкурентів промислового підприємства; - проаналізувати основні показники діяльності підприємства; охарактеризувати структуру асортименту продукції підприємства; изначити ступінь раціональності структури асортименту продукції; - розробити рекомендації щодо поліпшення структури асортименту продукції. Об’єкт дослідження. Об’єктом дослідження є сукупність економічних відносин, які впливають формування структури асортименту продукції на підприємстві. Предметом дослідження. Предметом є дослідження ступеню раціональності структури асортименту продукції на підприємстві. Методи дослідження. Серед методів дослідження маркетингової товарної політики виділимо такі як, аналіз, статистичний метод, аналітичний та практичне порівняння. Крім того, при написанні курсової роботи використовуються законодавчі, інструктивні та нормативні матеріали, підручники та посібники, спеціальна література, періодичні видання, первинні облікові документи, річна фінансова звітність ПрАТ «Кондитерська фабрика АВК м. Дніпро». Структура курсової роботи. Курсова робота викладена на 52 сторінках комп’ютерного тексту і складається зі вступу, чотирьох розділів, висновків та додатків. Список використаної літератури включає 24 літературних джерела на 3 сторінках. Робота містить 10 таблиць і 14 схем загальним обсягом 12 сторінок).