Звіт по практиці в інтернет магазині РОШЕН (ID:1049237)
Зміст
ЗМІСТ:
ВСТУП 8
РОЗДІЛ І. АНАЛІЗ ТА ДОСЛІДЖЕННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ «ROSHEN» 10
1.1. Характеристика діяльності інтернет-магазину «» 10
1.2. Конкуренти інтернет-магазину «Roshen» 13
1.3. Структура сайту інтернет-магазину «Roshen» 15
1.4. Бази даних інтернет-магазину «Roshen» 21
1.5. Структура організації інтернет-магазину «Roshen» 24
1.6. Оцінка продуктивності роботи працівників та система мотивації інтернет-магазину «Roshen» 26
1.7. Концептуальна модель системи продажу товару інтернет-магазину «Roshen» 27
1.8. Концептуальна модель системи, що впливає на прибуток інтернет-магазину «Roshen» 30
1.9. SWOT-аналіз інтернет-магазину «Roshen» 32
РОЗДІЛ IІ. ПОБУДОВА ПРОГНОЗУ КІЛЬКОСТІ ВІДВІДУВАННЯ САЙТІВ ТА ВИЗНАЧЕННЯ НАПРЯМКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ «ROSHEN» 34
2.1. Прогнозування кількості відвідувань сайтів інтернет-магазинів в Excel та визначення факторів першості в рейтингу інтернет-магазину «Roshen» 34
2.2. Напрями підвищення ефективності роботи інтернет-магазину «Roshen» 37
РОЗДІЛ 3. ІНДИВІУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ……………………………………..…39
ВИСНОВКИ 43
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 44
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність проходження навчальної практики. Проходження навчальної практики в інтернет-магазині Roshen є актуальним, оскільки електронна комерція стрімко розвивається, відкриваючи широкі кар'єрні перспективи для студентів. Під час практики є можливість отримати безцінний досвід роботи з сучасними технологіями та методами управління замовленнями, що є надзвичайно важливим у цифрову епоху. Крім того, вивчення передових маркетингових стратегій та аналітичних інструментів, що підвищує їхню конкурентоспроможність на ринку праці. Взаємодія з професіоналами та виконання реальних проектів дозволяють глибше зрозуміти галузь та набути практичних навичок, необхідних для успішної кар'єри. Практика також сприяє розвитку навичок командної роботи та комунікації, що є критично важливими у будь-якій професійній діяльності. Проходження навчальної практики дає можливість застосувати теоретичні знання на практиці, що допомагає закріпити отримані знання та побачити їх реальну цінність.
Об'єктом навчальної практики в інтернет-магазині Roshen є комплексний процес функціонування електронної комерції. Це включає в себе вивчення системи прийому, обробки та доставки замовлень, аналіз маркетингових стратегій, управління клієнтською підтримкою та роботу з аналітичними інструментами.
Предметом навчальної практики є набуття практичних знань і навичок у сфері електронної комерції в інтернет-магазині Roshen.
Метою навчальної практики в інтернет-магазині Roshen є наданняможстей застосувати теоретичні знання на практиці, ознайомитись з реальними бізнес-процесами та отримати практичний досвід у сфері електронної комерції. Практика спрямована на розвиток професійних навичок, таких як управління замовленнями, використання маркетингових стратегій, аналіз даних та робота з клієнтами.
Завдання навчальної практики:
‑ охарактеризувати діяльність інтернет-магазину«Roshen»;
‑ визначити конкурентів інтернет-магазину «Roshen»;
‑ визначити структуру сайту інтернет-магазину «Roshen»;
‑ проаналізувати бази даних інтернет-магазину «Roshen»;
‑ дослідити структуру організації інтернет-магазину «Roshen»;
‑ оцінити продуктивність роботи працівників та система мотивації інтернет-магазину «Roshen»;
‑ висвітлити концептуальну модель системи продажу товару інтернет-магазину «Roshen»;
‑ визначити концептуальну модель системи, що впливає на прибуток інтернет-магазину «Roshen»;
‑ розробити SWOT-аналіз інтернет-магазину «Roshen»;
‑ спрогнозувати кількість відвідувань сайтів інтернет-магазинів в Excel та визначення факторів першості в рейтингу інтернет-магазину «Roshen;
‑ визначити напрями підвищення ефективності роботи інтернет-магазину «Roshen».
Інші роботи з даної категорії: