0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Магазин «Смак» харчова продукція в м. Калуш (ID:1124289)

Тип роботи: звіт з практики
Сторінок: 44
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОРГАНІЗАЦІЇ 4 1.1. Форма підприємства, особливості заснування та функціонування, законодавча база 4 1.2. Профіль і види діяльності підприємства 6 1.3.Форма власності підприємства 7 1.4.внутрішнє і зовнішнє середовище підприємства 8 1.5. Виробнича діяльність підприємства 8 РОЗДІЛ II. CУТЬ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 9 2.1.Стратегічне планування на підприємстві 9 2.2.Оцінка становища підприємства 9 2.3.Суть стратегічного планування на планування підприємства 10 2.4.Цілі магазину «Смак» 11 2.5. Внутрішнє і зовнішнє середовище 11 2.6.Сильні і слабкі сторони організації 12 2.7.Планування реалізації стратегії 12 2.8. Характеристика політики, тактики, процедури та правил магазину «Смак» 14 РОЗДІЛ III. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ 15 3.1.Суть організаційної структури управління 15 3.2.Методичні підходи до формування організаційної структури управління підприємством 15 3.3. Здійснити горизонтальний та вертикальний 17 поділ підприємства: вибрати та описати структуру певної форми 17 3.4.Суть делегування, відповідальності і повноважень 18 3.5.Заходи з централізації і децентралізації управління 19 3.6. Функції посадової особи в магазині «Смак» 20 РОЗДІЛ IV. ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ МЕНЕДЖМЕНТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 22 4.1.Система методів менеджменту, які використовуються в управлінні магазином «Смак» 22 4.2.Приклади застосування економічних, адміністративних та соціально-психологічних методів 22 4.3.Механізми взаємодії всіх методів менеджменту в магазині «Смак» 25 РОЗДІЛ V. ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МЕНЕДЖЕРА 26 5.1. Роль управлінської інформації в організації 26 5.2.Характеристика видів комунікації в організації 26 5.3.Носії інформації та системи її надходження в організацію 29 5.4.Бар'єри, які погіршують ефективну передачу інформації 30 5.5.Документація управлінської діяльності 31 5.6. Основні види службової документації 32 5.7.Порядок складання та оформлення службових документів 33 5.8.Процес організації роботи з документами 34 РОЗДІЛ VI. МОДЕЛІ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ 35 6.1.Передумови прийняття управлінських рішень 35 6.2.Особливості управлінських рішень 36 6.3.Різновиди та способи ухвалення управлінських рішень 36 6.4. Умови прийняття рішень на підприємстві 37 РОЗДІЛ VII. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА 39 7.1.Характеристика керівника магазину «Смак» 39 7.2.Особисті якості лідера в організації 39 7.3.Структура робочого часу менеджера-керівника та його економія 40 7.4. Заходи з підвищення кваліфікації управлінської праці та впровадження передових методів та прийомів праці 42 7.5.Процес планування робочого часу 42 7.6.Процес приймання працівників і відвідувачів 43
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОРГАНІЗАЦІЇ 1.1. Форма підприємства, особливості заснування та функціонування, законодавча база Магазин «Смак» – підприємство, що реалізує харчову продукцію в м. Калуш. Продукція підприємства орієнтована на весь віковий спектр покупців, які хочуть купити продукти харчування, і пред'являють достатньо високі вимоги до якості продукції. При заснуванні магазину «Смак» підприємець і власник ставив перед собою чіткі цілі:  вивчення споживача;  дослідження мотивів його поведінки на ринку;  аналіз власне ринку підприємства;  дослідження продукту і виду послуг;  аналіз форм і каналів збуту;  аналіз обсягу товарообороту підприємства;  вивчення конкурентів, визначення форм і рівня конкуренції;  дослідження рекламної діяльності;  визначення найбільш ефективних способів просування товарів на ринку;  вивчення «ніші» ринку. Основна мета діяльності підприємства – отримання прибутку, а також досягнення економічних і соціальних результатів, шляхом систематичного здійснення торгової діяльності для задоволення суспільних і особистих потреб. Майно підприємства складають виробничі і невиробничі фонди, а також інші цінності, вартість яких відображається в самостійному балансі підприємства. Законодавча база підприємства.