0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ціноутворення в умовах ринкової економіки (ID:1125444)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 42
Рік виконання: 2023
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ В УМОВАХ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ..6 1.1 Загальне поняття про ціноутворення………………………………………...6 1.2 Класифікація методів ціноутворення………………………………….…...14 1.3 Методи ціноутворення засновані на витратах……………………………..16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЮЧОГО МЕХАНІЗМУ ФОРМУВАННЯ ЦІНИ І ЙОГО ВПЛИВУ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ "МИКУЛИНЕЦЬКИЙ ХЛІБЗАВОД"…………………………………………..20 2.1 Загальна характеристика підприємства…………………………………….20 2.2 Загальні економічні показники ВАТ "Микулинецький хлібозавод"…….23 2.3 Аналіз ціноутворення ВАТ "Микулинецький хлібозавод"……...………27 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ……….…..32 3.1 Оптимізація стратегії ціноутворення ВАТ "Микулинецький хлібозавод"32 3.2 Вдосконалення цінової стратегії ВАТ "Микулинецький хлібозавод"
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РOЗДІЛ I. ТЕОРИТИЧНІ ЗАСАДИ В УМОВАХ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ 1.1 Загальне поняття про ціноутворення В умовах ринкової економіки комерційний успіх будь-якого підприємства залежить від правильної стратегії і тактики ціноутворення на товари та послуги. Протягом багатьох років багатьох економістів хвилює процес формування цінової політики. Вирішенню цієї проблеми присвятили книги Філіп Котлер, К. МакКоннелл, Брю, Манків, Ансофф І. та інші економісти, але на сьогоднішній день не вдалося визначити найкращий підхід до вирішення проблеми, оскільки ситуація на ринку постійно змінюється. і вимагає від підприємців різноманітних факторів. що впливають на ціну. Власне цінова політика підприємства – це комплекс заходів, які включають формування цін, знижок, умов оплати товарів, проведення цінової політики, спрямованої на задоволення потреб споживачів та отримання прибутку шляхом підприємства, а також вирішення стратегічних завдань підприємства [3, c. 98]. Стратегія ціноутворення – це складний і динамічний багатофакторний процес, який може підтримувати конкурентоспроможність підприємства, забезпечувати його платоспроможність і стійкість. У свою чергу ціна - це сума грошей, за яку продавець згоден продати, а покупець - купити одиницю товару. Процес ціноутворення на підприємстві повинен починатися з визначення цілей збуту даного товару. Зазвичай підприємство ставить кілька цілей, і їх реалізація можлива в короткостроковій, середньостроковій і довгостроковій перспективі. Слід зазначити, що рівень цін по-різному впливає на цільові параметри діяльності - норму прибутку, товарообіг, частку ринку, конкурентну позицію на ринку [4, c. 72]. РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЮЧОГО МЕХАНІЗМУ ФОРМУВАННЯ ЦІНИ І ЙОГО ВПЛИВУ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ "МИКУЛИНЕЦЬКИЙ ХЛІБЗАВОД" 2.1 Загальна характеристика підприємства ВАТ «Микулинецький хлібозавод» знаходиться: Україна Тернопільська область, Теребовлянський район, смт. Микулинці. "Микулинецький хлібозавод" було створено 14 травня 1979 року і він відносився до Тернопілььского облхарчопрому. Дане товариство являється правонаступником прав та зобов'язань відкритого акціонерного товариства "Смак" яке було зареєстроване 28 червня 1996 року. З 4 липня 2000 року ВАТ «Микулинецький хлібозавод» орендує приміщення підприємства яке припинило свою діяльність - ВАТ «Смак». 1 січня 2002 року відновлено роботу акціонерного товариства «Микулинецький хлібозавод». Підприємство займається виробництвом хлібобулочних та кондитерських виробів, спрямованих на задоволення потреб населення Тернопільської області (переважно Тернопільщини) в якісних продуктах харчування. Хліб займає важливе місце в харчуванні людини, він є предметом першої необхідності, містить багато корисних речовин, необхідних для життєдіяльності людини. Тому дотримання технології та виготовлення якісного хліба є дуже важливим для здоров’я людини, її правильного та безпечного харчування. Випічка пов’язана з давніми традиціями, а сучасні можливості та технології роблять випічку смачнішою, ароматнішою та продовжують термін зберігання свіжих продуктів [19, c. 98].