Форми та методи досягнення комерційного успіху торговельним підприємством в сучасних умовах (ID:1133005)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОМЕРЦІЙНОГО УСПІХУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Поняття та структура комерційної діяльності торговельного підприємства 5
1.2. Методи досягнення комерційного успіху на роздрібному підприємстві 11
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ ОСНОВНИХ МЕТОДІВ ДОСЯГНЕННЯ КОМЕРЦІЙНОГО УСПІХУ НА ПІДПРИЄМСТВІ «СОЮЗ РИТЕЙЛ Д» 13
2.1. Організаційно – економічна характеристика 13
ТОВ «Союз Ритейл Д» 13
2.2. Порядок формування асортименту товарів на ТОВ «Союз Ритейл Д» 16
2.3. Організація господарських зв’язків та 19
характеристика основних постачальників ТОВ «Союз Ритейл Д» 19
2.4. Організація процесу продажу та обслуговування 21
покупців ТОВ «Союз Ритейл Д» 21
2.5. Реклама як елемент комерційного успіху ТОВ «Союз Ритейл Д» 24
2.6. Комерційний ризик та способи його зменшення 25
2.7. Основні шляхи досягнення комерційного успіху на підприємстві ТОВ «Союз Ритейл Д» 27
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 33
ДОДАТКИ 36
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми полягає в тому, що досягнення комерційного успіху в роботі та отримання максимального прибутку – є основою роботи будь якого роздрібного підприємства. Для цього існує реальне економічне підґрунтя. Кожне підприємство шукає шляхи виживання на ринку, підвищення рівня конкурентоспроможності. Кожен бажає стати лідером номер один на ринку, що підвищить товарооборот, доходи та рейтинг підприємства, саме тому ця тема є однією з найважливіших у комерційній діяльності.
Торгівля об’єднує кожну людину з процесом задоволення попиту, сприяє реальному розподілу матеріальних благ в суспільстві. Незадовільне функціонування торгових підприємств підриває принципи соціальної справедливості населення, порушуючи процес розподілу.
Розвиток комерційної діяльності торгівельних підприємств є визначальним напрямком зростання економіко-торгівельної галузі.
Виходячи з виключного значення комерційної діяльності роздрібного торгівельного підприємства стає цільовою установкою проведення досліджень цієї галузі в сучасних умовах виявлення характерних рис і тенденцій розвитку, проведення оцінки та розробки висновків.
У сучасній швидкоплинній економічній ситуації неможливо досягнути позитивних результатів, не плануючи своїх дій і не прогнозуючи їх наслідків.
Кожне підприємство, яке функціонує в умовах ринкової економіки та господарської нестабільності, визначає стратегію свого розвитку з огляду на існуюче господарське оточення. Воно складається з інших фірм (постачальників сировини, споживачів продукції та послуг, конкурентів); банків, які надають кредити; державних і міжнародних організацій, що сприяють підприємництву, а також фізичних осіб з їхніми потребами, доходами та інтересами.
В оточенні підприємства постійно відбуваються зміни, зумовлені еволюцією усіх функціонуючих в економіці суб’єктів, динамікою курсів валют, цін, процентних ставок і митних зборів, податків. Його місце в економічному оточенні визначають: галузь, в якій воно діє; ринок, де воно реалізує свою продукцію; ціни; якість; технологія збуту; динаміка продажу; доступ до фінансових ресурсів.
Метою курсової роботи є дослідження методів досягнення комерційного успіху роздрібним підприємством, виявлення головних шляхів досягнення комерційного успіху на підприємстві, та аналіз цих методів.
Основні завдання поставлені метою роботи:
розглянути основні поняття комерційної діяльності підприємства;
розглянути основні методи досягнення комерційного успіху;
розглянути можливі ризики та способи їх подолання.
охарактеризувати основні шляхи досягнення комерційного успіху;
зробити висновки.
Об’єктом дослідження курсової роботи є ТОВ «Союз Ритейл Д».
Предметом дослідження є методи досягнення комерційного успіху на підприємстві «Союз Ритейл Д».
Структура роботи. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків.
Інші роботи з даної категорії: