Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми роботи. Закупівельна робота є основою комерційної діяльності в роздрібній торгівлі, адже з неї, по суті, починається комерційна робота. Щоб продати товар покупцю і дістати прибуток, необхідно керуватися товаром.
За своєю економічною природою закупівлі являють собою оптовий або дрібнооптовий товарообіг, здійснюваний суб'єктами торгової діяльності з метою подальшого перепродажу закуплених товарів.
Актуальність даної курсової роботи пов'язана з тим, що правильно організовані господарські зв'язки дають можливість сформувати необхідний торговий асортимент товарів для постачання населення, здійснювати вплив на виробників товарів відповідно до вимог купівельного попиту, забезпечують ефективну роботу роздрібного торговельного підприємства.
На зміну фондовому розподілу товарів при плановій централізованій системі управління економікою, системі централізованого прикріплення покупців до постачальників, твердих державних цін, нерівності господарюючих суб'єктів, жорсткої регламентації поставок товарів, відсутності самостійності, ініціативи, підприємливості комерційних працівників прийшла епоха вільних ринкових відносин.
Вивченню питань закупівлі товарів, їхнього впливу на майбутній розвиток та конкурентні позиції підприємства роздрібної торгівлі присвячені праці багатьох зарубіжних вчених-економістів, зокрема Н. Каллена, Б. Бермана, Дж. Еванса, М. Саллівана, Д. Едкока, Л. Вейтца, В. Снегірьової, Ф.Панкратова, Г. Серьогіної, О. Бузукової та ін. Проте, існуючі розробки здебільшого носять описовий характер або стосуються організаційно-технічних заходів з формування асортименту.
Метою написання курсової роботи є вивчення закупівлі товарів на основі прямих зв'язків і формування комерційних зв'язків у роздрібній торгівлі.
Об'єктом досліджень в роботі господарські звязки роздрібного торговельного підприємства на прикладі супермаркету “АТБ»,
Предмет аналізу — комерційна діяльність даного підприємства.
Предметом дослідження є процеси, що впливають в організації на здійснення формування господарських зв'язків і договірних відносин із закупівлі товарів.
Для досягнення поставленої мети сформульовано такі завдання курсової роботи:
− дослідженння теоретичних основ господарських звязків роздрібного торговельного підприємства;
− визначенні сутності комерсантів у переговорах щодо узгодження асортименту товарів;
− перегляді порядку укладання прямих договорів;
− аналізу організації закупівель товарів в супермаркеті «АТБ»;
− охарактеризувати ефективність прямих господарських зв'язків.
Структура роботи обумовлена метою та завданнями, які розв'язуються в процесі дослідження. Курсова робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, та списку використаної літератури.