0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вибір і збалансування стратегічних зон господарювання на прикладі СТОВ Україна Вінницької області (ID:1134906)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 41
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ……………………………………………………………………………….2 Розділ 1. Поняття вибору і збалансування стратегічних зон господарювання 1.1. Теоретичні засади стратегії підприємств………………………………....5 1.2. Методи стратегічних зон господарювання……………………………...10 1.3. Методика вибору стратегічних позицій підприємства …………...........15 Розділ 2. Аналіз стратегічних зон господарювання СТОВ “Україна” 2.1. Характеристика досліджуваного підприємства………………………….18 2.2. Оцінка стратегічних зон господарювання………………………………24 2.3. Збалансування стратегічних зон господарювання на основі результатів виробничої діяльності…………………………………………………………..27 Розділ 3. Розвиток стратегічних зон господарювання 3.1. Економічне обґрунтування збалансування стратегічних зон господарювання ………………………………………………………….33 3.2 Вдосконалення діяльності підприємства СТОВ “Україна”……………34 Висновки і пропозиції…………………………………………………………...37 Список використаної літератури………………………………………………..40
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Жодне підприємство не зможе досягти успіху в конкурентній боротьбі, якщо не відстежуватиме далекосяжні тенденції розвитку ринку і не вироблятиме на цій основі бачення свого майбутнього, не моделюватиме способів його досягнення, тобто не матиме ефективної стратегії своєї діяльності. Уміння бачити перспективу підприємства з урахуванням різноманітних факторів його внутрішнього і зовнішнього середовищ є однією із найважливіших умов ефективного управління ним. Адже будь-якому суб'єкту господарювання доводиться діяти у досить динамічному конкурентному середовищі, в якому змінюються пріоритети держави, оновлюються технології, асортимент продукції, потреби, інтереси і смаки споживачів, набирають сили і множаться конкуренти або, навпаки, економічно слабнуть і переорієнтовуються на інші ринки. За таких умов підприємство повинно мати мобільний та ефективний набір видів діяльності, асортимент продукції, форм і методів поведінки, які б вигідно позиціонували його в конкурентному середовищі, завдяки якому воно б досягало близьких і віддалених цілей. Як правило, цей набір формується на основі концепції розвитку підприємства і називається його стратегією. Кожне підприємство розробляє власну стратегію з огляду на свою мету та особливості ринку. Однак стратегія, як правило, допомагає підприємству досягти наміченого, але не гарантує його, адже в конкурентному середовищі взаємодіє багато факторів, зміст і спрямування впливу яких важко передбачити. Виходячи з цього, особливого значення починає набувати основане на виділенні стратегічних зон господарювання управління, яке дозволяє комплексно відбивати поточний стан організації в різноманітних сферах попиту, оцінювати його щодо основних конкурентів і визначати та забезпечувати рівновагу між стратегіями розвитку кожної стратегічної зони господарювання. За сучасних умов навіть невелике підприємство здійснює виробничо-господарську діяльність у різних сегментах економічного простору, які називаються стратегічними зонами господарювання (СЗГ). Іншими словами, СЗГ — це сегмент на ринку підприємства, на якому воно присутнє або на який планує вийти. Стратегічна зона може визначатися потребами ринку, технологією, типом клієнта або географічним регіоном. Перспективи розвитку СЗГ оцінюються з погляду зростання ринку та його нестабільності, норми рентабельності, ключових факторів успіху бізнесу. Мета і завдання даної курсової роботи. Метою курсової роботи є вибір і збалансування стратегічних зон господарювання. В курсовій роботі поставлено й вирішено такі завдання:  дослідити теоретичні аспекти використання концепції стратегічних зон господарювання у стратегічному управлінні організацією;  розглянути методи збалансування стратегічних зон господарювання;  дослідити процедуру розробки стратегії для організації з урахуванням впливу культурного клімату;  розробити розвиток стратегічних зон господарювання. Об’єктом даної курсової роботи є підприємство СТОВ “Україна”
Інші роботи з даної категорії: