0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Зв’язки з постачальниками супермаркету П’ятий Океан (ID:1135581)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 39
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ПЛАН Вступ…………………………………………………………………………… 3 1. Суть, значення господарських зв’язків………………………………….. 5 2. Стисла економічно-організаційна характеристика супермаркету “П'ятий океан”………………………………………………………………. 7 3. Види та класифікація господарських зв’язків…………………………… 9 4. Види господарських договорів, їх загальні положення…………………. 14 4.1 Договір поставки………………………………………………… 16 4.2 Договір доручення………………………………………………. 20 4.3 Договір контрактації…………………………………………….. 21 4.4 Договір консигнації……………………………………………… 23 4.5 Договір купівлі-продажу………………………………………… 24 4.6 Договір комісії……………………………………………………. 25 4.7 Договір оренди…………………………………………………… 27 5. Організаційно-правове регулювання господарських зв’язків у торгівлі………………………………………… 29 Висновок…………………………………………………………………………… 37 Список літератури……………………………………
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Перехід України до ринкової економіки обумовив створення нового господарського механізму, орієнтованого на споживача. Розширилася й зміцнилася сфера дії товарно-грошових відносин, підсилюючи роль торгівлі. Процеси формування багатоукладного господарства на основі різних форм власності, становлення й розвитку інфраструктури ринку і його господарського механізму докорінно змінили економічне, інформаційне й правове середовище функціонування торговельних підприємств, які одержали самостійність у керуванні й веденні господарства, право розпоряджатися ресурсами й результатами праці. У цей час благополуччя й комерційний успіх торговельного підприємства цілком залежать від того, наскільки ефективна його діяльність, і вона повинна бути орієнтована тільки на прибуткове, рентабельне господарювання, тому що підприємство несе всю повноту економічної відповідальності за свої рішення й дії. Організація господарських зв'язків з постачальниками товарів та їх правове регулювання займає особливе місце серед інструментів комерційної діяльності торговельного підприємства, тому що ця система представляє сукупність форм, методів і важелів взаємодії підприємства зі споживачами продукції. Всі операції по організації торгово-оперативних процесів і керуванню ними з метою досягнення високої економічної ефективності роботи торговельного підприємства зв'язані, насамперед, з раціональною організацією господарських зв'язків з постачальниками товарів, які сприяють планомірному розвитку економіки, збалансованості попиту та пропозиції, своєчасній поставці продукції й товарів народного споживання покупцям. Тому на кожному торговельному підприємстві повинна проводитися робота з вивчення й підтримки господарських зв'язків з постачальниками. В даній роботі з урахуванням сучасних вимог освітлені актуальні питання організації господарських зв'язків магазина з постачальниками та правове регулювання та виконання договорів. У результаті проробленої роботи з організації господарської діяльності підприємства як найважливішого напрямку комерційної діяльності багато в чому визначають правильність вибору постачальника й форм здійснення торговельних угод, а також розроблені шляхи підвищення ефективності господарських зв'язків.
Інші роботи з даної категорії: