0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ціноутворення в умовах ринкової економіки (ID:1217148)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 41
Рік виконання: 2023
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПОНЯТТЯ ЦІНИ ТА ЦІНОУТВОРЕННЯ ЯК ЕКОНОМІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ…………………….. 1.1 Зміст, сутність та структурні складові ціни…………………………….. 1.2 Методи ціноутворення…………………………………………………… 1.3 Внутрішні та зовнішні та чинники встановлення цін на підприємстві.. РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ЦІНОУТВОРЕННЯ ТА ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІ КОНДИТЕРСЬКА КОРПОРАЦІЯ «РОШЕН»…………. 2.1 Організаційно-економічна характеристика підприємства……………... 2.2 Аналіз ціни та продукції підприємства………………………………….. 2.3 Дослідження особливостей ціноутворення та формування цінової політики на підприємстві…………………………………………………….. РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА……………………………………………… 3.1 Рекомендації щодо вдосконалення ціноутворення на підприємстві….. 3.2 Закордонний досвід встановлення та регулювання цін………………... ВИСНОВКИ…………………………………………………………………… СПИСОК ВИКОРИСТАННИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність. В умовах ринкової економіки ключовим економічним важелем, який позитивно впливає на розвиток суспільного виробництва та рівень життя людей, є ціна. Ціна — це грошовий вираз вартості товару. В умовах товарного виробництва і обігу продукти праці виробляються і продаються як товари. Ціна кожного окремого продукту не обов'язково збігається з собівартістю: вона може відхилятися від собівартості відповідно до попиту та пропозиції цього товару. Ціна повинна відображати інтереси як виробника товару, так і споживача: для виробника - окупити витрати певною рентабельністю, для споживача - отримати економічну вигоду від розробки даного товару. Ціни виконують різні економічні функції: облікову, розподільчу, стимулюючу, регулюючу. Функції ціни взаємопов'язані і утворюють єдину систему, хоча їх ролі багато в чому збігаються, що пояснює труднощі практичного ціноутворення. Ціни в сучасній економіці – це не лише індикатор попиту та пропозиції, а й те, про що підприємства повинні турбуватися. Але на зміну ціновій конкуренції приходить конкуренція за якість і додаткові послуги для споживачів. Історично склалося так, що ціна була основним чинником, який визначав вибір покупця. Ринкова економіка базується на незалежних, економічно відокремлених товаровиробниках, для яких ціни є визначальним фактором результатів виробничо-фінансової діяльності. Правильно вибрані стратегії ціноутворення, ефективні стратегії ціноутворення та економічно вивірені методи ціноутворення є основою успішної роботи будь-якого бізнесу, незалежно від форми власності. Цінова політика багатьох компаній, особливо в Україні, часто виявляється нестандартною. Найпоширенішими є такі помилки: ціноутворення занадто орієнтоване на витрати; ціни погано адаптуються до мінливих умов ринку; ціни недостатньо структуровані для різних варіантів продукції та сегментів ринку та інші. У деяких випадках ці помилки можуть призвести до значних збитків, а іноді й до банкрутства підприємства. Ці недоліки багато в чому викликані спадщиною планової економіки, коли ціни встановлювалися або шляхом регулювання, або виключно за вартістю. Підприємства, які прагнуть впроваджувати ефективну цінову політику, повинні насамперед вирішити такі питання: отримати максимальний прибуток, завоювати ринок збуту, скоротити витрати, боротьба з конкуруючими товарами, збільшення виробництва та продажів. Метою даної курсової роботи є проведення комплексного дослідження та вироблення конкретних пропозицій щодо вдосконалення ціноутворення КК «Рошен». Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити багато завдань. До них належать: вивчення теорій і методів розробки та вдосконалення систем ціноутворення; виявлення факторів, що впливають на ціни та визначення ефективності існуючих систем ціноутворення фірми; оцінка якості; розробка рекомендацій щодо вдосконалення систем ціноутворення. Цілі дослідження наступні: 1. Розглянути теоретичні основи ціноутворення як синтез виробничо-господарської діяльності підприємства; 2. Проаналізувати діяльність КК «Рошен» у сфері ціноутворення; 3. За результатами аналізу висунути пропозиції щодо вдосконалення системи ціноутворення підприємства. Об’єктом дослідження є процес ціноутворення на підприємстві «Кондитерська Корпорація «Рошен». Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти ціноутворення на підприємстві. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПОНЯТТЯ ЦІНИ ТА ЦІНОУТВОРЕННЯ ЯК ЕКОНОМІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ 1.1 Зміст, сутність та структурні складові ціни Ціна — складна економічна категорія, в якій зосереджені майже всі основні економічні відносини в суспільстві. По-перше, це виробництво і реалізація товарів, формування їх вартості, створення, розподіл і використання грошових заощаджень. Ціни регулюють усі товарно-грошові відносини. Щоб її правильно зрозуміти, необхідно знати, що лежить в її основі та яка об’єктивна закономірність впливає на процес ціноутворення та рух ціни [6, c. 93]. Теорія ціни і теорія вартості є вихідною методологічною основою ціноутворення, і вони нерозривно пов'язані між собою. Класики економічної теорії У. Петті, Д. Рікардо та А. Сміт зробили перші вдалі та прийнятні спроби зрозуміти природу цін. Перший підхід, коли ціни на товари базуються на кількості витраченої праці, відомий як трудова теорія вартості. Його основи заклали англійські економісти А. Сміт і Д. Рікардо. А. Сміт використав поняття «природна» ціна — ціна, яка повністю покриває витрати на забезпечення присутності товару на ринку [8, c. 128]. Головною метою досліджень Д. Рікардо є не абсолютна величина самих цін, а вивчення їх пропорційного закону, тобто відносних цін. Зміну відносних цін він пояснює фактичним використанням людино-годин, що приблизно відповідає дійсній вартості продукту. З точки зору трудової теорії вартості К. Маркса, суть методології ціноутворення полягає в тому, що основою формування вартості є праця людини як товар, який купується і продається за певною ціною. Водночас вартість товару відображається лише в еквівалентному обміні з іншим товаром у процесі обмінних відносин. Рівень ціни «..являє собою той робочий час, який необхідний для виготовлення певної споживчої вартості при наявних суспільно-нормальних умовах виробництва та при середньому в даному суспільстві рівні вмілості та інтенсивності праці». Наприкінці ХІХ ст., фактично одночасно з незалежністю від трудової теорії вартості, з’явився інший науковий підхід, який отримав назву «маржиналістична теорія» або «теорія граничної корисності». Суть цього напряму полягає у визначенні вартості за граничною корисністю товару, яка є результатом суб’єктивного ставлення людини до речей. Їх корисність зменшується з кожною наступною одиницею спожитого блага.
Інші роботи з даної категорії: