0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Збутова діяльність оптового підприємства та її ефективність (на основі матеріалів компанії «АВК») (ID:1217978)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 48
Рік виконання: 2024
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………...….. РОЗДІЛ 1.ОРГАНІЗАЦІЙНІ - МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ОПТОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ…………………...………. 1.1 Основні принципи збутової діяльності………………………………...…... 1.2 Напрямки збутової діяльності оптового підприємства…………………… 1.3 Система засобів збутової діяльності підприємства……………………….. РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ «АВК»……………………………………………………………… 2.1 Загальна характеристика підприємства «АВК»…………………………… 2.2 Особливості роботи збутової діяльності в компанії «АВК»……………… 2.3 Організація та аналіз ефективності впровадження збутової діяльності компанії «АВК»………………………………………………………………….. 2.4 Удосконалення ефективності системи збуту на підприємстві ТОВ «АВК»…………………………………………………………………………….. ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ………………………………………………… СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………… ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Для управління підприємством і впливу на попит необхідно вивчити не тільки сам спосіб дії, різні концепції (прийоми) управління попитом, а й можливі типи станів попиту. Завдання підходу управлінського рішення полягає в моніторингу стану та рівня попиту та забезпеченні підтримки на цьому рівні пропозиції. Завдання управління попитом полягає в тому, щоб вжити заходів на основі рівня, часу та характеру вимог, щоб допомогти організації досягти своїх цілей. Ринкова система складається щонайменше з трьох елементів: учасників, ділових відносин і каналів розподілу. Актуальність обраної для курсової роботи теми є безперечною, оскільки управління реалізацією промислової продукції включає рух матеріальних цінностей на підприємствах-виробниках і потік товарів. Крім цього, він також охоплює рух товарів державним організаціям, непромисловим підприємствам, експортерам, а також рух товарів між підприємствами. В даний час вибір каналів збуту і управління ними є важливою і складною проблемою, з якою стикаються всі підприємства. Компанія пропонує свою продукцію, розуміючи, що неможливо звернутись до всіх покупців одночасно, оскільки їх багато, з різними смаками та різними стилями купівлі. Для підприємств вибір каналів збуту є стратегічним рішенням, яке необхідно адаптувати до очікувань цільового сегмента ринку та власних цілей компанії. Підприємства в умовах ринкової економіки надають великого значення проблемі оптимізації процесу просування товарів від виробників до споживачів. Результати їх господарської діяльності значною мірою залежать від правильного вибору каналів збуту товарів, форми і методу реалізації товарів, широти асортименту товарів, якості послуг, що надаються підприємством щодо продаж продукції. Інформаційною базою були періодичні видання, монографії, підручники та ін.Управління системою збуту досліджували ряд науковців, а саме: Багіева Р. Л., Аренкова І. А., Долінськая М. Р., Соловьева І. А, Афонин И.В., Виханский О.С., Котлер Ф., Портер М., Юданов А. Ю. Питання збуту розв'язується вже на стадії розробки політики фірми. Здійснюється вибір найефективніші системи, канали та методи продажів для конкретного ринку. Це означає, що виробництво продукту з самого початку орієнтоване на конкретну форму та спосіб його продажу, що є найбільш сприятливою умовою. Тому збутова політика розробляється з метою визначення найкращого напрямку і засобів, необхідних для забезпечення найвищої ефективності процесу збуту продукції, а це означає, що є вагомі підстави для вибору форми організації та методу збутової діяльності, спрямованої на досягнення запланованого кінцевого результату. Враховуючи дані аспекти, тема курсової роботи є актуальною. Мета курсової роботи - дослідження збутової діяльності оптового підприємства та її ефективність. Об’єктом курсової роботи є аналіз системи збутової діяльності на підприємстві ТОВ «АВК». Предметом курсової роботи є теоретико-методологічні аспекти збутової діяльності на підприємстві. Завдання курсової роботи:  Дослідити основні принципи збутової діяльності ;  Проаналізувати напрямки збутової діяльності оптового підприємства ;  Обгрунтувати систему засобів збутової діяльності підприємства;  Дослідити особливості збутової діяльності в компанії «АВК»;  Проаналізувати ефективність впровадження збутової діяльності в компанії «АВК»;  Запропонувати шляхи удосконалення ефективності системи збуту на підприємстві ТОВ «АВК». Структура курсової роботи. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку використаних джерел, що налічують 22 пункти. Графічний матеріал – 5 рисунків, 6 таблиць, 2 додатки. Загальна кількість сторінок – 48. Кількість сторінок основного тексту – 40. РОЗДІЛ 1.ОРГАНІЗАЦІЙНО - МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ОПТОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 1.1 Основні принципи збутової діяльності Дослідження вчених, які досліджують проблему корпоративного маркетингу, підприємницької діяльності, дійшли висновку, що не існує єдиного способу визначення категорії «збут». Результатами цих досліджень стали наступні перспективні класифікації проблеми інтерпретації категорії «збут» з точки зору маркетингу: а) Збут як процес продажу товару. Такий підхід пов’язаний із прямими відносинами між покупцем і продавцем при укладанні угоди купівлі-продажу. Так, В.П.Хлусов стверджує, що «збут - це різноманітна діяльність, за допомогою якої продавець спілкується з покупцем» [1, c. 84]. б) Збут - це процес, за допомогою якого товари передаються від виробника до покупця. Цей напрямок визначення сутності продажів як однієї з категорій маркетингу представлено переважною більшістю науковців. в) Збут як сукупність маркетингової діяльності та діяльності з продажу продукції. Таку методику визначення продажів наводить А. Кус. Вчені вважають, що збут - це не тільки сама діяльність з продажу, метою якої є продаж продукції або послуг, вироблених компанією, і отримання певного прибутку, а й різноманітні підготовчі заходи для формування та розвитку відносин з компанією з метою отримання прибутку і потенційних клієнтів, включаючи інформацію про ринок збуту [2. c. 83]. Недоліком такого способу трактування поняття «збут» як однієї з категорій маркетингу є те, що в розглянутому визначенні збуту не акцентується одна з основних цілей підприємницької діяльності з точки зору маркетингу – задоволення потреб споживачів. Розглядаючи наведені методи пояснення збуту, можна зробити висновок про відсутність чіткого визначення цієї категорії в комплексі маркетингу. Визначення збуту з точки зору маркетингу має відображати особливості збутової діяльності підприємств. Для підприємств маркетинг є однією з найважливіших сфер у загальній системі, яка керує всіма сторонами їх діяльності [3, c. 73]. Отже, підсумовуючи існуючі погляди науковців та враховуючи сучасні економічні умови, можна сформулювати наступне визначення терміну: Збут є невід’ємною частиною маркетингової діяльності підприємства — це комплексний процес, у якому підприємства за допомогою маркетингових засобів вивчають попит, формують і стимулюють попит на продукцію підприємства, задовольняють попит споживачів, отримують прибуток і доводять продукцію до кінцевих споживачів.