Зміст
Тема 8.
ВИТРАТИ ПІДПРИЄМСТВА
ВАРІАНТ
1 Що ви розумієте під поняттям витрати?
1.Собівартість реалізованих товарів.
2. Грошова форма витрачених за період ресурсів для здійснення діяльності підприємства.
3.Грошова форма витрат живої праці з реалізації товарів.
4.Грошова форма витрат уречевленої праці з реалізації товарів.
2.Вкажіть, згідно зі стандартами бухгалтерського обліку, витрати-це...
1.Зменшення економічної вигоди у вигляді вибуття активів чи збільшення зобов’язань, які призводять до збільшення власного капіталу;
2.Збільшення економічної вигоди у вигляді вибуття активів чи збільшення зобов’язань, які призводять до збільшення власного капіталу;
3.Збільшення або зменшення економічної вигоди у вигляді вибуття активів чи збільшення зобов’язань, які призводять до збільшення власного капіталу;
4.Однозначної відповіді немає (правильна відповідь: зменшення економічних вигод у вигляді вибуття активів або збільшення зобов'язань, які призводять до зменшення власного капіталу)
3.Які витрати не належать до класифікації за економічними елементами?
1.Амортизація основних засобів.
2.Матеріальні витрати.
3.Основна заробітна плата.
4.Відрахування на соціальні заходи та інші витрати.
4.Які витрати не належать до класифікації за статтями витрат?
1.Витрати майбутніх періодів.
2.Транспортно-заготівельні витрати.
3.Витрати на тару.
4.Відсотки за кредит.
5.Як поділяються витрати за ступенем однорідності?
1.На планові та позапланові.
2.На прості та комплексні.
3.На постійні та змінні.
4.На витрати поточного та майбутніх періодів.
6.Як поділяються витрати за ступенем реагування на зміну обсягів діяльності?
1.На планові та позапланові.
2.На прості та комплексні.
3.На умовно-постійні та умовно-змінні.
4.На витрати поточного та майбутніх періодів.
7.До якої групи витрат обігу відносяться витрати на рекламу та дослідження ринку?
1.Собівартості реалізованих товарів на підприємствах торгівлі.
2.Адміністративних витрат.
3.Витрат на збут.
4.Інших операційних витрат.
8.Яка зі статей витрат відноситься до умовно-постійних витрат?
1.Витрати на оренду основних засобів.
2.Транспортно-заготівельні витрати.
3.Витрати на проведення маркетингових заходів.
4.Нестачі та втрати від псування цінностей.
9.Яка зі статей витрат відноситься до змінних витрат?
1.Оплата праці за тарифними ставками та посадовими окладами.
2.Оплата праці за відрядними розцінками та преміальними виплатами.
3.Амортизація основних засобів.
4.Витрати на страхування майна.
10.Вкажіть склад витрат обігу від операційної діяльності.
1.Собівартість реалізованих товарів, адміністративні витрати, витрати на збут, інші операційні витрати.
2.Собівартість реалізованих товарів, адміністративні витрати, інші операційні витрати.
3.Собівартість реалізованих товарів, витрати на збут, інші операційні витрати.
4.Собівартість реалізованих товарів, інші операційні витрати
11.Які витрати торговельного підприємства включаються до собівартості реалізованої продукції?
1.Витрати на збут.
2.Фінансові витрати.
3.Плата постачальнику за товари.
4.Адміністративні та інші операційні витрати.
12.Які з перелічених чинників впливають на збільшення товарних витрат?
1.Збільшення питомої ваги продовольчих товарів у загальному обсязі товарообороту.
2.Зменшення питомої ваги продовольчих товарів у загальному обсязі товарообороту.
3.Збільшення питомої ваги непродовольчих товарів у загальному обсязі товарообороту.
4.Збільшення частки фасованих товарів.
13.Які показники відносяться до відносних показників витрат обігу?
1.Сума всіх понесених витрат як постійних, так і змінних.
2.Витрати обігу в розрахунку на одиницю товарообороту або проданих товарів.
3.Витрати від участі в капіталі.
4.Правильної відповіді немає.
14.Які передумови планування витрат?
1.План товарообороту, тарифи, ціни та нормативи.
2.Результати аналізу витрат за минулий період.
3.Зміна умов господарювання.
4.Усі відповіді правильні.
15.З якою метою здійснюють розрахунок витрат у торгівлі?
1.Установити розмір доходу.
2.Установити економічно обґрунтовані витрати для раціонального ведення діяльності.
3.Установити економічно обґрунтовані витрати для забезпечення якості роботи.
4.Проаналізувати витрати.
16.До якої групи витрат відносяться витрати на рекламу та дослідження ринку?
1.Собівартості реалізованих товарів на підприємствах торгівлі.
2.Адміністративних витрат.
3.Витрат на збут.
4.Інших операційних витрат.
17.Оплата праці та комісійні винагороди продавцям та торговим агентам належать до:
1) витрат на збут;
2) адміністративних витрат;
3) інших операційних витрат;
4) собівартості реалізованої продукції;
д) немає правильної відповіді.
18.Задача.
Визначити виробничу та повну собівартість виробу за такими даними.
На виробництво виробу в плановому році передбачено такі витрати:
- сировина й матеріали – 306 грн.;
- основна і додаткова заробітна плата виробничих робітників з відрахуванням на соціальні заходи – 133,4 грн.;
- загальновиробничі витрати – 110 грн.;
- позавиробничі витрати становлять – 4% до виробничої собівартості.
19.Задача.
Визначити витрати на рекламу по торговельному підприємству на плановий рік.
У звітному році:
Витрати на рекламу становили 0,32% від товарообороту.
Фактичний товарооборот за звітний рік 6850тис. грн,
На плановий рік
Товарооборот становитиме 7250 тис. грн.
Маркетинговою службою розроблені додаткові рекламні заходи:
- радіо реклама - 5 виступів по 180 грн кожен;
- реклама у газеті – 2 реклами по 300 грн за одну;
- оформлення рекламної афіші - 500 грн;
- виставка – огляд нових зразків і моделей місцевих виробників на суму 480 грн
20.Задача.
Визначити рівень і загальну суму витрат по торговельному підприємству.
У звітному році :
Фактичний рівень витрат становив 21,5%, у тому числі 1,5% витрат нераціональні.
У плановому році :
Передбачається підвищення цін, тарифів, заробітної плати, що приведе, за попередніми розрахунками, до збільшення темпу росту витрат на 8%. План товарообороту на рік – 8000 тис. грн.