0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління сферою сервісу (ID:12852)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 56
Рік виконання: 2010
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи управління сферою сервісу 1.1 Сутність сфери сервісу та її особливості 1.2 Операційний менеджмент у сфері сервісу 1.3 Особливості управління якістю сфери сервісу Розділ 2. Дослідження стану управління сферою сервісу ВАТ «Черкасицивільпроект» 2.1 Організаційно-економічна характеристика ВАТ «Черкасицивільпроект» 2.2 Особливості управління якістю послуг організації Розділ 3. Шляхи удосконалення управління якістю сфери послуг ВАТ «Черкасицивільпроект» Висновки Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову