0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління якістю послуг (ID:12853)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 56
Рік виконання: 2010
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи управління якістю послуг 1.1 Сутність послуг 1.2 Особливості операційного менеджменту у сфері послуг 1.3 Методика управління якістю послуг Розділ 2. Аналіз управління якістю послуг ТОВ «Майстер» 2.1 Організаційно-економічна характеристика ТОВ «Майстер» 2.2 Дослідження динаміки та структури послуг підприємства 2.3 Оцінка якості послуг ТОВ «Майстер» Розділ 3. Шляхи удосконалення управління якістю послуг ТОВ «Майстер» Висновки Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову